شناسهٔ خبر: 45907270 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران:

آغاز «زمستانه کتاب ۹۹ »/ کرونا اقبال مردم به کتاب را بیشتر کرد

دهقانکار با بیان اینکه خرید در طرح زمستانه کتاب با تخفیف ۲۵ درصد تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است، گفت: در خانه ماندن به خاطر کرونا فرصت مغتنمی برای گرایش بیشتر مردم به سمت مطالعه ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

«ایوب دهقانکار» از آغاز طرح زمستانه کتاب از نهم اسفند سال 99 به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان خبر داد و گفت: طرح زمستانه چهارمین طرح فصلی سال 99 است که ما برگزار می کنیم. مخاطبان اش همان طور که همه عزیزان مستحضر هستند و می دانند،کتابفروشان سراسر کشور هستند. این طرح از نهم اسفند آغاز می شود و تا 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

 

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مردم عزیز کشورمان در راستای این طرح با یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند به کتابفروشی هایی که در این طرح ثبت نام کردند، مراجعه کنند و کتاب های مورد نظر خود را با 25 درصد تخفیف تا سقف 200 هزار تومان خریداری کنند. یارانه اش را معاونت امور فرهنگی از طریق موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به کتابفروشی ها پرداخت می کند.

 

دهقانکار در پاسخ به این سوال که طرح های فصلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با توجه به شرایط کرونا چگونه بوده است، اظهار داشت: به رغم تمام محدودیت هایی که کرونا ایجاد کرد، خیلی خرسندیم که شرایط کرونایی و در خانه ماندن فرصت مغتنمی بود برای کتابخوانی و گرایش بیشتر مردم به سمت مطالعه. اتفاقا در ایامی که شیوع کرونا را در کشور شاهد بودیم همزمان اقبال بیشتر مردم از کتاب و کتابخوانی را شاهد بودیم.

پایان پیام/31

نظر شما