شناسهٔ خبر: 45903853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صعود منچستریونایتد و میلان به یک هشتم نهایی لیگ اروپا

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ فوتبال اروپا با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۵۸
کد خبر ۷۶۷۸۱۳۰
دانلود PDF

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ فوتبال اروپا با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،مرحله یک شانزدهم نهایی  لیگ اروپا با برگزاری ۸ دیدار شروع شد و با صعود تیم‌های منچستریونایتد، میلان ، دیناموکیف ، رم ، یانگ بویز ، المپیاکوس ، اسلاویا پراگ و دیناموزاگرب  به مرحله بعدی این مسابقات به اتمام رسید.

آ ث میلان یک - ستاره سرخ بلگراد یک

تیم‌های فوتبال آ ث میلان و ستاره سرخ بلگراد در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. گل‌های این بازی را فرانک کسیه در دقیقه ۸ برای تیم میلان و ال فاردوبن در دقیقه ۲۴ برای تیم ستاره سرخ بلگراد به ثمر رساندند. تیم میلان با این نتیجه و به لطف تساوی ۲ - ۲ هفته گذشته مقابل ستاره سرخ و گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کرد.

منچستریونایتد صفر - رئال سوسیه داد صفر

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و رئال سوسیه داد در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. شاگردان سولسشیر که در بازی رفت و در خانه حریف موفق شده بودند تیم سوسیه داد را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کنند با همین نتیجه و به لطف پیروزی خارج از خانه تیم خود، به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

سایر دیدار‌های این مرحله با نتایج زیر به پایان رسیدند:

رم ۳ - براگا یک

کلوب بروژ صفر - دیناموکیف یک

لسترسیتی صفر - اسلاویا پراگ ۲

بایرلورکوزن صفر - یانگ بویز ۲

آیندهوون ۲ - المپیاکوس یک

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما