شناسهٔ خبر: 45903753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امروز؛ آخرین مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری امروز (جمعه ۸ اسفند) به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۰۰
کد خبر ۷۶۷۷۸۸۲
دانلود PDF

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری امروز (جمعه ۸ اسفند) به پایان می‌رسد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای متقاضیان آزمون دکتری ۱۴۰۰ که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیماران بستری در بیمارستان یا قرنطینه در منزل) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژ‌ه‌ای اتخاذ کرده است.

به گفته  این مقام مسئول، مهلت خود اظهاری بیماران کرونایی امروز جمعه، ۸ اسفند به پایان می رسد و  داوطلبان با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی  سازمان سنجش (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

او گفت: متقاضیان این آزمون  از سه‌شنبه، ۱۲ اسفند باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه و برای تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام می‌کردند، اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

زرین آمیزی با اشاره به اینکه آزمون دکتری صبح روز جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، بیان کرد: داوطلبانی که سهیمه آن‌ها تائید نشده است، حداکثر تا ۱۵ اسفند به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز «Ph.D» سال ۱۴۰۰ درگاه سازمان سنجش مراجعه و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تائید نهایی توسط ارگان ذی‌ربط، سهمیه آن‌ها  اعمال شود.

انتهای پیام/

نظر شما