شناسهٔ خبر: 45903542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور؛

شهدای گروس بیجار پیروز دربی کردستان شد

تیم شهدای گروس بیجار در هفته نهم لیگ دسته شوم فوتبال کشور مقابل تیم خورشید مهر قروه با نتیجه 1 – 0 به پیروزی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ هفته نهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد.
دو تیم شهدای گروس بیجار و خورشید مهر قروه در چهارچوب هفته نهم این رقابت ها عصر امروز پنجشنبه راس ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند.
دربی تیم های کردستانی حاضر در لیگ دسته سوم که به میزبانی گروسی ها و در ورزشگاه 17 شهریور بیجار بدون تماشاچی برگزار شد تا پایان نیمه نخست بدون گل پیگیری شد.
در نیمه دوم بازی این بازیکنان تیم میزبان بودند که با در دست گرفتن جریان بازی موفق به گشودن دروازه میهمان خود شدند و بازی با تک گل علی زارعی به پایان رسید و تیم شهدای گروس بیجار با کسب این سه امتیاز شیرین خانگی 22 امتیازی شدند و همچنان صدرنشین جدول گروه سوم باقی ماندند.
خورشید مهر قروه که در چند هفته گذشته نتوانسته امتیازی کسب کند در پایان هفته نهم و با این شکست با پنج امتیاز در رده یازدهم جدول گروه سوم قرار دارد.
در ادامه این رقابت ها و در هفته دهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور شهدای گروس بیجار راس ساعت 14:30 روز دوشنبه 11 اسفندماه در ورزشگاه شهرداری حسن آباد میهمان تیم نیکان مهر تهران خواهد بود و تیم خورشید مهر قروه دیگر نماینده استان راس ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید چمران قروه به مصاف تیم ستارگان آژند آذربایجان می رود.

نظر شما