شناسهٔ خبر: 45902882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پنج پیروزی پیاپی کهکشانی‌ها با ۹مصدوم

تیم‌های کمی در سطح جهان هستند که می‌توانند با وجود غایبین زیاد، مثل رئال مادرید درخشان عمل کنند.

صاحب‌خبر -

طرفداری: تیم‌های کمی در سطح جهان هستند که می‌توانند با وجود غایبین زیاد، مثل رئال مادرید درخشان عمل کنند.

به نقل از مارکا، رئال مادرید در چند فصل اخیر، عملکرد عجیبی داشته است. هر وقت که هواداران، از تیمشان ناامید می شوند، کهکشانی ها دست به کارهای بزرگ می زنند. زیدان در قامت سرمربی، ایستادگی و جنگ تا آخرین لحظه را به رئال مادرید اضافه کرده است. آن ها نشان دادند که هیچوقت تسلیم نمی شوند.

لوس بلانکوس در این فصل، چندین بار تحت فشار قرار گرفت. در ژانویه این فشارها تبدیل به بحران شد که خوشبین ترین هوادار این تیم هم، قهرمانی در لالیگا را غیرممکن می دانست. علاوه بر این، آن ها از جام حذفی و سوپرکاپ اسپانیا هم حذف شده بودند اما مثل همیشه، آن ها برگشتند.

با توجه به امتیازهایی که اتلتیکو مادرید از دست داد و پیروزی 1-0 در برگامو مقابل آتالانتا، رئال مادرید روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. آن ها مقابل آتالانتا، پنجمین پیروزی متوالی خودشان را جشن گرفتند. شیرینی این پیروزی، زمانی بیشتر می شود که به ترکیب کهکشانی ها نگاه کنیم. این پیروزی با 9 غایب بزرگ تیم به ارمغان آمد.

رئال مادرید با برداشتن قدمی بزرگ در اروپا، وارد ماه مارس می شود. در لالیگا هم فقط 3 امیتاز از اتلتیکو مادرید کمتر دارند و دربی مادرید هم نزدیک است. این در حالی است که تا یک ماه پیش، این اختلاف امتیاز به 15 امتیاز می توانست، برسد. نکته مثبت برای رئال مادرید، این است که مصدومان این تیم، در حال ریکاوری هستند و کم کم آماده بازگشت می شوند. با برگشت بازیکنان اصلی تیم، رئال مادرید شانس قهرمانی لالیگا و حتی اروپا هم دارد. کهکشانی ها بارها اثبات کردند که قصد تسلیم شدن، ندارند.

برچسب‌ها:

نظر شما