شناسهٔ خبر: 45902638 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

واعظی: ۱۳۰ میلیارد تومان به ۵ پروژه نیمه تمام اصفهان اختصاص یافت

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رییس جمهوری ۱۳۰ میلیارد تومان برای پنج پروژه‌ استان اصفهان که تا ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، محمود واعظی عصر روز پنجشنبه در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی این استان اظهار کرد: در سفری که ریاست جمهوری به استان اصفهان داشتند بیش از ۳۰ پروژه طراحی و ۲۴ پروژه قطعی شد و مابقی بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارند.

وی افزود: استان اصفهان همواره در تمام دولت‌ها یکی از استان‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در بخش اقتصادی، صنعت، فرهنگی و گردشگری بوده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: طبیعی است که دولت تدبیر و امید از همان سال‌های اول اهتمام ویژه‌ای به این استان به ویژه در توسعه و اجرای پروژه‌های بزرگ داشته است. معتقدیم هر چقدر استان بیشتر توسعه یابد باعث می‌شود استان‌های همجوار هم بهره‌مند شده و توسعه پیدا کنند.

واعظی خاطرنشان کرد: در هفت و نیم سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در استان اصفهان رخ داده است. حدود ۲ برابر آنچه رئیس جمهوری در سفر به استان اصفهان به مردم قول دادند بودجه تخصیص داده شد از سوی دیگر بودجه‌های استانی و ملی در پروژه‌های مختلف زیرساختی انجام شده است.

وی افزود: آن دسته از پروژه‌هایی که امسال در ارتباط تصویری توسط رئیس جمهوری به افتتاح رسید بیش از سه هزار میلیارد تومان است، علاوه بر اینکه وزرای متعدد و مسئولان استانی پروژه‌های مهمی را به افتتاح رساندند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در این سفر پروژه‌های بزرگ با جلسه‌ای که با مسئولان سیاسی، اقتصادی و بخش خصوصی وجود دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد، یکی از وظایف مسئولان دولتی نظارت بر منابع تخصیص داده شده و پروژه‌های تصمیم‌گیری شده است.

به گفته واعظی، استان اصفهان مدیران خوب دارد و نیاز به دخالت مرکز و تهران نیست زیرا اختیاراتی که به استان داده شده می‌تواند در همین‌جا اتخاذ شود.

وی افزود: رئیس جمهور علاقمند به سفر به استان اصفهان بودند تا از نزدیک خدمت مردم خوب و فهیم استان باشند اما به دلیل شیوع کرونا تمام سفرهای ایشان به تعویق و لغو شد از این رو سلام ایشان را به مردم عزیز استان ابلاغ می‌کنم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: علاوه بر جلسه‌ای که با بخش خصوصی خواهیم داشت جلسه‌ای با مدیران دولتی داریم و مسائل استان را بررسی می‌کنیم.

واعظی به منظور ارزیابی و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی استان عصر روز پنجشنبه وارد اصفهان شد و در فرودگاه شهید بهشتی این شهر از سوی عباس رضایی، استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

نظر شما