شناسهٔ خبر: 45901778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادستان منهتن سوابق ۸ ساله مالیاتی ترامپ را به دست آورد

دادستان کل منهتن در آمریکا می‌گوید که به سوابق مالیاتی ۸ سال اخیر دونالد ترامپ دست پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۵۲
کد خبر ۷۶۷۸۰۷۸
دانلود PDF

دادستان کل منهتن در آمریکا می‌گوید که به سوابق مالیاتی ۸ سال اخیر دونالد ترامپ دست پیدا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان کل منهتن اعلام کرد که به سوابق مالیاتی ۸ سال اخیر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق این کشور دست پیدا کرده است.

سخنگوی دفتر داستانی منطقه منهتن در نیویورک اعلام کرد که دادستان‌ها احضاریه شرکت حسابداری ترامپ را ظرف چند ساعت بعد از صدور رای دادگاه عالی در روز دوشنبه، اجرا کرده و این سناد را به دست آورده‌اند.

دادستان کل منهتن از حدود یک و نیم سال پیش تلاش خود را برای دسترسی به این سوابق مالیاتی آغاز کرده است.

دیوان عالی آمریکا پیش از این مسیر را برای دادستان نیویورک به منظور دستیابی به سوابق مالیاتی و دیگر سوابق مالی دونالد ترامپ به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی هموار کرد؛ اقدامی که شکستی بزرگ برای ترامپ محسوب می شود که تلاش داشت تا جزئیات شرایط مالی اش را مخفی نگه دارد.

هفته گذشته دفتر دادستان منطقه‌ای منهتن به منظور بررسی پرونده فرار مالیاتی دونالد ترامپ برای اداره مالیات بر املاک نیویورک احضاریه صادر کرد.

دفتر دادستانی منطقه منهتن که پرونده کیفری شرکت ترامپ را به اتهام فرار مالیاتی در دست بررسی دارد، در اولین گام، اداره مالیات بر املاک نیویورک را احضار کرد.

احضاریه صادره به کمیسیون مالیات شهر نیویورک نشان دهنده آن است که سی ونس جونیور، دادستان منطقه منهتن در حال بررسی جزئیات مالیاتی املاک تجاری ترامپ و اسناد اخذ وام آن‌ها است.

دونالد ترامپ تمام تلاشش را کرد تا این سوابق به دست بازرسان نیفتد. بر اساس قوانین ایالتی این مدارک که به دادگاه ارسال می‌شوند باید مخفی نگه داشته شوند. اما گفته شده دادستان نیویورک می‌تواند از حسابداران ترامپ بخواهد که این سوابق را در اختیارش قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما