شناسهٔ خبر: 45901598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:

راهداران در حال برف‌روبی گردنه گله بادوش لرستان/راه‌های اصلی استان باز است

رکنا: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تمام راه‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است و راهداران شهرستان الیگودرز در حال برف‌روبی گردنه گله بادوش هستند.

صاحب‌خبر -

عباس شرفی در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در بامداد امروز با تلاش بی‌وقفه راهداران هیچ‌یک از محورهای اصلی مسدود نشد و در حال حاضر تردد در همه محورها برقرار است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون فقط در گردنه‌های چمن سلطان و گله بادوش شهرستان الیگودرز بارش خفیف برف داریم و سایر محورها بدون بارش بوده و یا بارش خفیف باران مشاهده می‌شود، با توجه به بسته شدن گردنه گله بادوش در محور الیگودرز_شول‌آباد همکاران راهدار شهرستان الیگودرز در حال برف‌روبی این گردنه هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: در گردنه گاماسیاب شهرستان دلفان نیز کولاک شدید داریم اما هیچ‌گونه مشکلی در تردد وجود ندارد.

شرفی اضافه کرد: از روز گذشته ۴۰ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر مستقر و مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی توصیه کرد مردم در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و در صورت ضرورت حتماً تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما