شناسهٔ خبر: 45901511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز گردشگری معکوس از کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به آذربایجان‌شرقی

عظیمی‌پناه گفت: ظرفیت‌های متنوع گردشگری آذربایجان شرقی سبب گردشگری معکوس از کشورهایی همچون ترکیه و جمهوری آذربایجان به این منطقه شده است.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۱۹
کد خبر ۷۶۷۸۰۷۰
دانلود PDF

عظیمی‌پناه گفت: ظرفیت‌های متنوع گردشگری آذربایجان شرقی سبب گردشگری معکوس از کشورهایی همچون ترکیه و جمهوری آذربایجان به این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد عظیمی‌پناه سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی دار با بیان اینکه آذربایجان شرقی جز ۵ استان برتر کشور به لحاظ عملکرد و اقدامات مؤثر در سه حوزه تخصصی وزارت مربوطه است، اظهار داشت: به دنبال اقدامات و برنامه‌های مدون اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در حوزه تبلیغات و بازاریابی شاهد رشد قابل ملاحظه در شاخص‌های گردشگری و همچنین معرفی بیش از پیش این استان در میان گردشگران هستیم.

او در ادامه مجاورت آذربایجان شرقی با کشور‌های غربی را ظرفیتی مطلوب در توسعه گردشگری این استان و همچنین شمال غرب کشور دانست و گفت: ظرفیت‌های متنوع گردشگری آذربایجان شرقی سبب گردشگری معکوس از کشور‌هایی همچون ترکیه و جمهوری آذربایجان به این منطقه شده است که باید با تقویت زیرساخت‌ها این روند را تداوم بخشیم.

عظیمی پناه در ادامه عملکرد مطلوب استان‌ها را در جذب اعتبار و بودجه مؤثر دانست و جذب اعتبار قابل‌توجه برای آذربایجان شرقی را به دنبال عملکرد شاخص آن میان ۳۱ استان امری ضروری دانست.

سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبلیغات و بازاریابی را عامل موثر در رشد و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما