شناسهٔ خبر: 45901490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد خبر داد؛

نخستین حادثه چهارشنبه آخر سال در مشهد و مجروحیت ۲ نوجوان ترقه‌ساز

مشهد - مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید ۲ نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله در حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی واقع در شرق مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد مسعود ظهوریان از سوختگی و جراحت شدید ۲ نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله، در حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی، در منطقه شرق مشهد خبر داد.

وی گفت: عصر امروز پنج‌شنبه هفتم اسفند ماه ۹۹ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجات‌گران ایستگاه‌های ۲۰ و ۹ را به محل حادثه در خیابان پروین اعتصامی اعزام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، ۲ برادر ۱۰ و ۱۴ ساله در حین ساخت مواد محترقه در طبقه دوم منزل مسکونیشان به‌دلیل انفجار دچار سوختگی شدید شده‌اند که آتش نشانان بلافاصله این ۲ نوجوان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

ظهوریان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های دقیق در محل مشخص شد این ۲ نفر در اقدامی خطرناک و به‌دور از چشم والدین خود، هنگام ساخت مواد محترقه به‌دلیل نامشخصی موجب وقوع انفجاری مهیب، همراه با خسارت و شکستگی شیشه‌های منزل و سوختگی شدید خود شده‌اند.

گفتنی است، این ۲ نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده‌اند و هم‌اکنون در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد تحت درمان هستند.

نظر شما