شناسهٔ خبر: 45900414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم بهمن ماه

در این بسته خبری از رونمایی از پروژه واتر اسکرین بجنورد تا تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری سقز و توزیع اقلام بهداشتی میان پاکبانان و تاکسیرانان قروه را بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

معرفی ظرفیت های گردشگری ساری

حمید رضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ساری در سال ۲۰۲۲ میزبان کشورهای اکو است، گفت: حضور شهرداری ساری در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری مرکز استان است.

ساماندهی و اصلاح شبکه برق هوایی نوشهر ‏

علی امانی، شهردار نوشهر گفت: با امضای تفاهم همکاری بین شهرداری و اداره ‏برق نوشهر، شبکه‌های توزیع برق هوایی فشار ‏ضعیف برای رعایت و زیباسازی مبلمان شهری ساماندهی و اصلاح می‌شود.‏

رونمایی از پروژه واتر اسکرین بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد در حاشیه رونمایی از پروژه واتر اسکرین، گفت: اجرای پروژه واتراسکرین (نمایش تصویر سه بعدی بر صفحه‌ای از آب) در نوع خود یکی از پروژه‌های مدرن نمایشی محسوب می‌شود که اجرای آن در تاریخ شهر بجنورد بی سابقه است و با اجرای آن در نظر داشتیم بخشی از دغدغه شهروندان محترم در ایام کرونا را با ایجاد فضایی زیبا و بدیع مرتفع کرده و باعث ارتقای روحیه نشاط و شادابی در شهروندانمان شویم.

خدمات رایگان سازمان اتوبوسرانی چابهار به نمازگزاران

داوود قریشی مقدم، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار با اعلام این خبر گفت: به منظور تکریم نمازگزاران و ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، سرویس دهی اتوبوس‌های این سازمان، روز جمعه پس از اقامه نماز رایگان است.

تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری سقز

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سقز به مبلغ یک هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال پس از بحث و بررسی جزئیات و سرفصل‌های مختلف، با ۶۰ میلیارد تومان در بخش جاری و ۶۲ میلیارد تومان در بخش عمرانی، مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت.

بهره برداری از پروژه ایمن سازی و آرام سازی تقاطع ملاصدرا- صنایع دستی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و ضرورتی که احساس می‌شد، پروژه ایمن سازی و آرام سازی جریان ترافیک تقاطع صنایع دستی- ملاصدرا شهر در دستورکار سازمان قرار گرفت و اجرایی شده است.

توزیع اقلام بهداشتی میان پاکبانان و تاکسیرانان قروه

تعداد ۵۴۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک و مایع ضدعفونی در میان رانندگان تاکسی سطح شهر و تعداد ۱۵۰ بسته اقلام بهداشتی نیز در میان پاکبانان و عوامل خدمات شهری توزیع شد.

افزایش بودجه شهرداری گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان از افزایش بودجه این شهرداری خبر داد و گفت: سال ۹۹ را با بودجه ۶۰۰ میلیاردی که دو برابر سال قبل بود شروع کردیم که تا پایان امسال محقق خواهد شد و برای سال ۱۴۰۰ نیز بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را به شورای شهر پیشنهاد داده‌ایم.

تحقق ۹۰ درصدی بودجه سال ۹۹ شهرداری بویین میاندشت

عبدالرضا سپیانی، شهردار بویین میاندشت گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری وصول شده است.

طرح استقبال از بهار در میناب

در راستای اجرای مرحله اول طرح استقبال از بهار در میناب، پاکسازی ویژه محله ۹۵ دستگاه توسط پرسنل شهرداری انجام شد.

نظر شما