شناسهٔ خبر: 45899307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیین اختتامییه جشنواره شهروندان برگزیده همدان برگزار شد

همدان- آیین اختتامییه سومین دوره جشنواره شهروندان برگزیده همدان با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاریمهر، آئین اختتامیه سومین جشنواره شهروندان برگزیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن ابن سینا همدان با حضور نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، فرمانده سپاه ناحیه و سایر مسئولان استان همدان برگزار شد.

عباس صوفی در آئین اختتامیه سومین دوره جشنواره شهروندان برگزیده اظهار داشت: سومین دوره جشنواره شهروندان برگزیده بر مبنای علمی با حضور کمیته‌های تخصصی داوران و شورای سیاستگذاری با شرایط که بیماری کرونا ایجاد کرده بود با ثبت نام ۸۰۰ شهروند برگزار شد.

وی افزود: از تعداد ۸۰۰ نفر ثبت نام کننده بعد از بررسی‌های مختلف به ۱۲۰ شهروند رسیدیم و در پایان کمیته داوران ۲۸ شهروند را در حوزه‌های مختلف به عنوان شهروندان برگزیده انتخاب کردند.

صوفی خاطرنشان کرد: شهروند مشارکت‌جو نقش مؤثری در توسعه شهر خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم گفت: از معدود شهرهای ایران هستیم که از شهروندان برگزیده شهر تقدیر انجام می‌دهیم خوشبختانه همدان دارای شهروندانی بوده که در کنار مدیریت شهری همواره به توسعه شهر کمک می‌کنند و ما همواره متشکر شهروندان خوب همدانی هستیم.

سیدمسعود عسگریان افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی کشور که در همدان نیز حاکم بود تعداد ثبت نام کنندگان تفاوت با دوره گذشته نداشت و ما در مراسم اختتامیه نیز مجبور شدیم نفرات بسیار کم را نسبت به سال‌های گذشته دعوت کنیم.

وی با اشاره به داوری‌های شایسته و مطلوب در این جشنواره بیان کرد: کمیته داوران جشنواره از اساتید دانشگاه و معتمدین شهر که شناخت خوبی نسبت به شهروندان دارند انتخاب شده بود و خوشبختانه عملکرد خوبی را از این کمیته شاهد بودیم.

عسگریان خاطرنشان کرد: هر سال شاهد بالاتر رفتن کیفیت برگزاری این جشنواره هستیم.

گفتنی است؛ در آئین اختتامیه سومین دوره جشنواره شهروندان برگزیده در بخش ویژه جشنواره "شهیده گلنار قیامتی" و "سیده زهرا موسوی ارفع" به عنوان تلاشگران سلامت و "اکرم محسنی، فاطمه مشفقی، الهام عبدلی و دکتر رضا طهماسبی" به عنوان مدافعان سلامت و همچنین "علیرضا رجبی و عرفان مختارزاده" به عنوان جهادگران سلامت معرفی و تقدیر شدند.

کمیته داوری جشنواره "فرج الله کریمی، هاشم فرامرزی، عزت الله صدر و طاهره روشنیان" را شهروند برگزیده عامل به وظایف شهرونی و "زهرا مصباحی، جواد مجتهدی، جهانبخش قمری، مهلقا جام بزرگ، آناهیتا و آترین افشاری توانا"به عنوان شهروندان شایسته تقدیر معرفی کردند.

در بخش ایثار و شهادت جشنواره نیز "مرحوم مرضیه دباغ، سردار شهید علیرضا شمسی پور و حاج محسن جام بزرگ" عنوان شهروند برگزیده را کسب کردند.

"عباس بیگ محمدی، ابوالفضل مجیدلو و مرحوم مهدی کاشی" نیز در بخش جنبی جشنواره به عنوان شهروندان برتر معرفی و تقدیر شدند، در بخش اصلی سومین دوره جشنواره شهروندان برگزیده همدان نیز "پرویز ملک زاده، اسماعیل زیرک زاده و دکتر رضا سلطان محمدی" به عنوان شهروندان برگزیده معرفی شدندو

"مرحوم سیدرضا فاضلیان" نیز به عنوان شهروند برگزیده در این رویداد فرهنگی، اجتماعی انتخاب شد.

نظر شما