شناسهٔ خبر: 45898620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمودی: تلاش ماشین سازی بقا در لیگ برتر فوتبال است

مدیرجدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: یارگیری در نیم فصل سخت تر از ابتدای فصل است، با این حال کل مجموعه تلاش می‌کنند تا ماشین در لیگ برتر بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم محمودی مدیر تیم ماشین سازی بعد از مراسم معارفه خود اظهار داشت: من ابتدا از تمامی پیشکسوتان فوتبال آذربایجان و تبریز رخصت می‌خواهم. اگر امروز در اینجا هستم برای کمک به فوتبال استان است. تلاش می‌کنم عملکردمان در نهایت به سربلندی فوتبال آذربایجان و تبریز ختم شود. شرایط ماشین‌سازی برای همه فوتبالی ها ناراحت کننده است و همه باید تلاش کنیم بدون هیچ چشم داشتی برای این تیم کار کنیم. 

وی ادامه داد: من امروز فقط وظیفه خود دانستم که در این تیم حضور داشته باشم و کمک کنم. قراردادی که امضا کرده ام هیچی مبلغی نداشت و سفید امضا کرده ام. تلاش می‌کنیم سهمیه تبریز حفظ شود و همه هواداران فوتبال آذربایجان، ماشینچی‌ها و تراکتورچی‌ها وظیفه دارند حمایت کنند. از تمامی هواداران خواهش می‌کنیم که پشت این تیم باشند تا موفقیت حاصل شود.

مدیر تیم ماشین سازی عنوان کرد: من از محمدرضا زنوزی تشکر می‌کنم که در شرایط بد اقتصادی از حمایت خود برای این فوتبال کم نکرده و همیشه پشتیبان ورزش استان بوده است. ولی متاسفانه احساس می‌شود از زمانی که وی وارد فوتبال حرفه ای شده است دیگر مسئولان استان به فکر این تیم ها نیستند و خود را عقب کشیده اند. از تمامی مسئولین شهری و استانی می‌خواهیم که حمایت کنند و با یک عزم استانی بتوانیم ماشین را نیز همچون تراکتور به جایگاه واقعی فوتبال برسانیم.

کاظم محمودی درخصوص شرایط این تیم برای ادامه مسابقات خاطرنشان کرد: متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست رفته است و در ابتدای فصل نیز تیم کاملی بسته نشده است. از امروز جلسات و اقدامات لازم برای تقویت تیم آغاز شده است. آقای حامد نجفی به عنوان مدیرعامل و آقای پاشازاده به عنوان سرمربی سخت در تلاش هستند که تیم را تقویت کنند. ولی می‌گویم که کار سختی داریم و  یارگیری در نیم فصل سخت تر از ابتدای فصل است. تیم ها بازیکن خوب را از دست نمی‌دهند ولی کل مجموعه تلاش می‌کنند و زنوزی هم حمایت کامل دارد تا ان‌شالله ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/

نظر شما