شناسهٔ خبر: 45898450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقام روس: امیدواریم آمریکا به درک واقعی درباره برجام برسد

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل ابراز امیدواری کرد دولت آمریکا به تفاهم و درک درستی از توافقنامه هسته‌ای ایران برسد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۱۱
کد خبر ۷۶۷۷۸۵۳
دانلود PDF

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل ابراز امیدواری کرد دولت آمریکا به تفاهم و درک درستی از توافقنامه هسته‌ای ایران برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، دیمتری بولیانسکی، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل ابراز امیدواری کرد دولت آمریکا به درک واقعی درباره توافقنامه هسته‌ای ایران برسد.

دیمتری بولیانسکی، از آنچه که گام درست و منطقی آمریکا برای پایان دادن به رکود در پرونده هسته‌ای ایران خواند، استقبال کرد.
بولیانسکی افزود: امیدواریم دوستان آمریکایی ما به درک واقعی درباره اهمیت توافقنامه هسته‌ای برسند و این کاری است که صورت می‌گیرد.

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شب گذشته اعلام کرده بود واشنگتن دعوت اروپا برای گفتگو با ایران را پذیرفته است.

ند پرایس گفته بود: «دعوت اروپا برای گفتگو با ایران را پذیرفتیم؛ این دعوت هفته پیش صورت گرفته است.» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین تعیین محدوده زمانی برای پیشنهاد این کشور به ایران را رد کرده بود.

ند پرایس درباره برخی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی نیز گفته بود: «وزارت خارجه کره‌جنوبی تصریح کرده که دارایی‌های ایران تنها بعد از رایزنی‌های واشنگتن و سئول آزاد خواهد شد. ما به رایزنی‌های خود با کره‌جنوبی در مورد آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران ادامه می‌دهیم.»

انتهای پیام/

نظر شما