شناسهٔ خبر: 45898417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا کاشان ۷ اسفند؛ ۱ فوتی و ۲۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۱۰ اهل کاشان هستند و ۱ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

صاحب‌خبر -

سیدعلیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۳۵ هزار و ۵۰۸ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۸ هزار و ۶۳۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۱۲ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد ۲ نفر اهل توابع کاشان و ۱۰ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۲ سال و حداقل سن بستری ۳۲ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۸ بیمار جدیدی بستری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۷۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۵۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۲۱ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۱۲ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: ۱ مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که مردی ۵۴ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۵ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۴ هزار و ۲۳۳ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

نظر شما