شناسهٔ خبر: 45898381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فوت ۹۴ هموطن دیگر بر اثر کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ هموطن دیگر را بر اثر ابتلای قطعی کووید ۱۹ بر اساس شواهد قطعی آزمایشگاهی از دست دادیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 سیما سادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر با اشاره به تازه‌ترین آمار ابتلا به کرونا در کشور، اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۷ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی عنوان کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۳۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۳ هزار و ۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. امیدواریم با عمل به توصیه‌های بهداشتی شاهد عدم شیوع موج چهارم ویروس کرونا باشیم.

لاری تصریح کرد: همچنان با خیز سنگین بیماری در خوزستان روبرو هستیم و تنها راه مقابله با ویروس کرونای انگلیسی رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است. قطعاً بدون همکاری مردم هرگونه تلاش از طرف پرسنل خدوم کشور در عمل به توصیه‌های بهداشتی به نتیجه نخواهد رسید.

 

نظر شما