شناسهٔ خبر: 45898366 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

استاندار: طوری فضاسازی کردند که انگار یک قتل عام در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده / از سه قربانی حادثه، ۲ نفر در پاکستان کشته شدند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می‌زنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می‌زنند.

احمدعلی موهبتی ۷ اسفندماه در نشست با سران طوایف سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات چهارم و پنجم اسفند سراوان با بیان اینکه برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می‌زنند افزود: این استان بر خلاف خواسته‌های دشمنان و معاندان نظام هم‌اینک در شرایط امنیتی بسیار خوبی بسر می‌برد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قطار توسعه سیستان و بلوچستان شتاب گرفته است و عده‌ای در بیرون از کشور از این روند عصابی هستند و در تلاش هستند تا این روند توسعه به خطر بیفتد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بعضی از اتفاقات که در برخی از مواقع در استان رخ می‌دهد حتما برابر قوانین با موضوع برخورد شود و اگر کسی خطایی کرده باید با آن برخورد شود.

وی بیان کرد: نوع فضا سازی در رسانه‌های بیگانه در حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به گونه‌ای بود که انگار یک قتل عامی اتفاق افتاده در حالیکه از سه نفری که در این حادثه کشته شدند ۲ نفر در پاکستان و تنها یک نفر در این حادثه بوده است.

موهبتی افزود: امیدواریم که پیام و مطالب این نشست به خوبی منتقل شود و کمک کند که نقش آفرینی مردم این استان که از بدو پیروزی انقلاب در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشتند در ادامه هم همین همراهی را داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عده اندکی هم که بلاخره آگاهانه و یا نا آگاهانه دست به اقدامی زدند به نام مردم استان ثبت نشود و این خیلی حائز اهمیت است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما