شناسهٔ خبر: 45898323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه شهرستان بویین زهرا:

حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید  و آنچه از آن نیرو می گرفت و جانش را سیراب می ساخت، امید به شهادت در راه خدا بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم سالروز ولادت حضرت علی (ع) که در مسجد جامع این شهر و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد، گفت:  امام علی(ع) زاهدی پارسا بود که درعین بیزاری از دنیا، به عنوان مقدمه آخرت و وسیله ی رسیدن به مقصود، کارهای دنیا را سامان می بخشید و به خانواده و اجتماع رسیدگی می کرد.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین (ع) نمونه عالی انسان کامل است که در آن سه ویژگی تقوی، علم و جهاد سرامد روزگار بود و در طول عمر پربرکت خود به ویژه دوران زمامداری آن را به اوج خود رساند.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) از غصه بی پناهان آرام نبود و ایشان شبانه و مخفیانه به محرومان و یتیمان کمک می کرد  تا با فقرزدایی عدالت را در حکومت خویش اجرایی کند.

وی اظهار کرد:  دشمنان و بدخواهان حضرت علی(ع) عدالت گستری ایشان را توان پذیرش و دیدن نداشتند و به دنبال ضربه زدن به ایشان بودند .

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید  و آنچه از آن نیرو می گرفت و جانش را سیراب می ساخت، امید به شهادت در راه خدا بود.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) در دوران زندگی پر تلاطم همواره به شهادت می اندیشید و آنچه از آن نیرو می گرفت و جانش را سیراب می ساخت، امید به شهادت در راه خدا بود.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: حضرت علی (ع) برای اجرای قوانین دین و برپایی عدالت سر از پا نمی شناخت و حکومت کوتاه ایشان بهترین نمونه عدالت‌ورزی در طول تاریخ است.

انتهای پیام /

نظر شما