شناسهٔ خبر: 45898173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مددی: تلاش می‌کنیم قایدی به تمرین برگردد/ دو نفر در لیست خروجی باشگاه هستند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:در دوره مدیریت قبل یک قول‌هایی به قایدی داده شده و ذهن این بچه به نوعی مشوش شده است. ما هم جلساتی را برگزار کردیم و در حال رفع این مشکل هستیم. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال در گفت‌‌و‌‌‌گو با بخش خبری ساعت ۱۳ در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین وضعیت کادر فنی توضیحاتی ارائه کرد که گزیده آن به شرح زیر است:

*این کادر فنی و این بازیکنان این قابلیت را دارند که استقلال را به مقام قهرمانی لیگ برتر برسانند. از کادر فنی تا انتهای فصل حمایت می‌کنیم و همانطور که کارشناسان اعتقاد دارند این کادر استقلالی‌ترین کادر فنی تاریخ باشگاه است که می‌تواند با همراهی مجموعه موفق شود.

* فکر می‌کنم نهایتا یک یا دو نفر در لیست خروجی تیم باشند، اما از آن طرف در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم.

* سپاهان درخواستی درباره ریگی درخواست رسمی انجام نداد، اما من صراحتاً با آن مخالفت کردم.

*متأسفانه به خاطر بدهی باشگاه به بودوروف که یکی از بازیکنان بی‌کیفیت استقلال بوده پنجره نقل و انتقالات بسته شده و رقم آن هم کم نیست، ولی تلاش می‌کنیم که پنجره نقل و انتقالاتی را هر چه زودتر باز کنیم.

* بار‌ها تأکید کرده‌ام که قائدی پسر استقلال است، اما هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از نام استقلال نیست. او تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه ما قرارداد دارد و باید به آن احترام بگذارد، اما ما هم تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای او فراهم کنیم تا با انرژی مضاعف وارد مسابقات شود.

* در دوره مدیریت قبل یک قول‌هایی به قائدی داده شده و ذهن این بچه به نوعی مشوش شده است. ما هم جلساتی را برگزار کردیم و در حال رفع این مشکل هستیم.تمام تلاش ما این است مبلغ مورد نظر این بازیکن را تهیه کنیم تا او به استقلال بازگردد. البته این بازیکن قراردادش را فسخ نکرده است.

* از روز جمعه (فردا) زمین ورزشگاه نفت تهرانسر در اختیار تیم ما خواهد بود و تا پایان مسابقات به جای دیگری نقل مکان نخواهیم کرد.
 
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما