شناسهٔ خبر: 45897949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:

خانواده سامانی ۴۰ درصد هزینه احداث سالن ورزشی در سامان را تعهد کردند

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار سامان گفت: یک خانواده سامانی ۴۰ درصد هزینه‌های احداث سالن ورزشی در مرکز این شهرستان را متعهد شدند.

صاحب‌خبر -

کمال اکبریان روز جمعه در نشست هماهنگی خانواده خیر سامانی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خانواده محمدعلیزاده سامانی ۴۰ درصد از هزینه ساخت یک سالن ۱۲۰۰ نفره ورزشی با تماشاگر را پرداخت می‌کنند.
وی افزود: هزینه کامل برای ساخت این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
اکبریان تصریح کرد: قرار است بقیه هزینه‌های مربوط به احداث این سالن ورزشی در سامان از اعتبارات ملی تامین شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرستان سامان تحرک و مشارکت‌های مطلوبی در طرح‌های خیرساز دارد.
حمید کریمی به لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سامان اشاره و تاکید کرد: این شهرستان هم‌اکنون استخر شنا، زمین چمن، سالن ژیمناستیک و سالن کشتی مطلوب و مناسبی دارد و وجود یک سالن ورزشی دارای تماشاگر به‌عنوان تنها خلأ ورزشی این شهرستان به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: با پرداخت ۴۰ درصد ساخت سالن ورزشی دارای تماشاگر در شهرستان سامان از سوی خیر نیک‌اندیش، مرحله اجرای فونداسیون و سوله آن اجرایی و احداث می‌شود.
کریمی تصریح کرد: پس از این اقدام و بعد از دریافت بقیه هزینه‌های مورد نیاز از ردیف‌های اعتباری ملی، این طرح تا چهار سال آینده قابل بهره‌برداری است.
وی اظهار داشت: با اجرای این طرح زمینه میزبانی شهرستان سامان در برگزاری مسابقه‌های ملی فراهم خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این اداره‌کل برای تغییر کاربری طرح سالن ورزشی خیری سامان و سایر پروژه‌های خیرساز در استان اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.
حسین‌علی مقصودی تاکید کرد: در صورت اعتماد خیران نیک‌اندیش، اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تا اجرا و نظارت این طرح‌ها را انجام دهد.
وی افزود: در این صورت اجرای طرح‌ها از لحاظ فضا و معماری با کیفیت بالاتری انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا، سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما