شناسهٔ خبر: 45897851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس کل دادگستری: مشکلات ۳۴ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی بررسی شد

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها اولویت این نهاد است، گفت:در سال جاری مشکلات ۳۴ واحد تولیدی در شورای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این استان مورد بررسی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

علی اکبر گروسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این زمینه طی امسال بیش از ۴۰ واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته است که در جریان این بازدیدها ۲۲ واحد تولیدی تعطیل شده یا دچار مشکل با حمایت دستگاه قضایی استان به چرخه تولید بازگشته است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، گفت: این استان در زمینه حمایت از تولید و واحدهای تولیدی پیشگام بوده و هیچ واحد تولیدی در استان نبوده که به دلیل محکومیت قضایی تعطیل شود.

گروسی بیان کرد: قوه قضائیه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان تمام توان خود را به کار بسته و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان استان را در جلسات شورای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حل کرده است.

وی افزود: دستگاه قضایی در آذربایجان غربی حمایت قاطع خود را از واحدهای تولیدی اعلام کرده و برای رفع هر گونه مشکل نارسایی در همه واحدهای تولیدی آماده است.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌است.

نظر شما