شناسهٔ خبر: 45896157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور سرلشکر موسوی؛

«نشان فداکاری» به خانواده فرماندهان شهید شاخص ارتش اهدا شد

آیین اهدای نشان فداکاری به خانواده فرماندهان شهید «فکوری»، «شهرام‌فر»، «دستنبو»، «چاغروند»، «احمدبیگی»، «رستمی»، «پژوهنده» و «اشراف» با حضور فرمانده کل ارتش در ستاد آجا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نشان فداکاری به خانواده فرماندهان شهید شاخص ارتش اهدا شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشان فداکاری که اعطایی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نماد ایثار و ازخودگذشتگی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش است که در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستاده و دفاع کرده‌اند و برابر تصویب «شورای عالی نشان‌ها»، به این شهیدان والامقام تعلق گرفت و توسط امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌ها و یادگاران شهدای معزز اهدا شد.

امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در این مراسم، با تشریح اهمیت بالای نشان و پرچم فداکاری، گزارشی از برخی اقدامات انجام شده در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

در ادامه این مراسم، خانواده‌های معظم شهدا به بیان خاطراتی از شهدای خود پرداخته و مراتب تقدیر خود را از مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا برای تصویب و اهدای نشان فداکاری ابراز کردند.

در پایان این مراسم، سینه‌آویز و نشان فداکاری به همسران، یادگاران و خانواده‌های معظم شهیدان سرلشکر «جواد فکوری»، سرلشکر «حسین شهرام‌فر»، سرلشکر «فرهاد دستنبو»، سرلشکر «غلامرضا چاغروند»، سرلشکر «یعقوب احمدبیگی»، سرلشکر «ایرج رستمی»، سرلشکر «مصطفی پژوهنده» و سرلشکر «شریف اشراف» اهدا شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما