شناسهٔ خبر: 45895394 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نورباران قلب فرهنگی پایتخت به مناسبت میلاد امام علی (ع)/ برگزاری جشنواره مهر پدری

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های جشن ولادت حضرت امام علی(ع) خبر داد و گفت: به مناسبت میلاد امیرمومنان (ع) محلات و معابر قلب پایتخت با مشارکت شهروندان نورباران می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ تهران درباره برنامه‌های فرهنگی به مناسبت روز پدر در مرکز پایتخت اظهارداشت: به منظور ایجاد فضایی شاد و پرشور برای شهروندان راه اندازی کاروان خودرویی با استفاده از اتوبوس و گروه دف زنی اجرا خواهد شد. همچنین به مناسبت میلاد امیرمومنان (ع) محلات و معابر قلب پایتخت با مشارکت شهروندان نورباران می شود.

غفوری در ادامه از ویژه برنامه‌های کمپین نور، چراغانی،آذین بندی و رنگ بندی بالکن از پنجره‌های مشرف به خیابان با استفاده از پرچم، ریسه کاغذی و یا سایر اقلام رنگی در دسترس توسط شهروندان خواهد بود خبر داد.

معاون شهردار منطقه ۶ از جشنواره «مهر پدری» با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این ایام خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب تولید آثار خوشنویسی، داستان، نقاشی، فیلم کوتاه یک دقیقه ای و مقاله نویسی با موضوع تکریم مقام پدر همراه با تقدیر از برگزیدگان اجرا می شود.

غفوری ادامه داد: تکریم پدران معزز شهدا با عنوان «پدران آسمانی» و غرس نهال در منازل از دیگر برنامه های مناسبتی ۱۳ رجب خواند و گفت: اجرای زیارت امین الله در میادین و معابر منطقه، برگزاری مراسم اعتکاف در خانه ها با شعار خدا همیشه، همه جا و برپایی مسابقه شعر علوی از دیگر برنامه های مناسبتی این روز هستند.

همچنین به همین مناسبت ضمن اجرای مسابقات پادکست، شعر، داستان نویسی، خطاطی و نقاشی با موضوع نهج البلاغه و حکمت های علوی بصورت مجازی در کانالهای منطقه، مسابقه کتابخوانی نیز با عنوان «کتاب ماه» اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه ۶ در ادامه از شناسایی و اهدای بسته های حمایتی به خانواده های بی سرپرست این منطقه خبر داد و افزود: این اقدام در قالب کمک های مومنانه با مشارکت خیرین همزمان با ایام مبارک ماه رجب اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما