شناسهٔ خبر: 45894596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جدایی "رسول خطیبی" از آلومینیوم اراک غیرحرفه‌ای بود / از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک گفت: جدایی غیرمنتظره "رسول خطیبی" و برخی از اعضای کادرفنی غیرحرفه‌ای بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، سعید عباسی در گفت‌وگویی خبری به جدایی خطیبی از آلومینیوم واکنش نشان داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته گذشته به دنبال تامین منابع مالی جهت پرداخت 25 درصد دوم قرارداد اعضای تیم و اقدامات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل بودیم، جدایی غیرمنتظره رسول خطیبی و برخی از اعضای کادرفنی تیم غیرحرفه‌ای بود و همه را در شوک فرو برد.

وی افزود: وقتی روز قبل از سفر رسول خطیبی به تبریز به محل تمرین تیم برای مشاهده روند آماده‌سازی برای نیم فصل دوم حاضر شدم، وی با لباس شخصی کنار تیم بود و وقتی دلیل اینکه چرا با تیم تمرین نمی‌کند را جویا شدم، سرمربی تیم اعلام کرد کمی کسالت دارد و نمی‌تواند تمرین کند و بعد از تمرین به دفتر باشگاه مراجعه کردم و ساعت 20 همان روز رسول خطیبی در تماسی تلفنی درخواست کرد که ساعت 21 برای خداحافظی و ترک اراک در هتل امیرکبیر حضور داشته باشم و بنده به دلیل نگاه حرفه‌ای و اصولی به فوتبال و احترام به مردم استان و اراک در مراسم خداحافظی شرکت نکردم و نکته جالب این است که چرا افرادی که از این جدایی باخبر بودند هیچ‌گونه اطلاعی ندادند تا علاج واقعه را پیش از وقوع کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم اراک تنها در رشته فوتبال و رده بزرگسالان فعال نیست بلکه در رده‌های فوتبال پایه، امید لیگ برتر و رشته فوتسال نیز فعالیت دارد و باید برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی‌ها به بهترین شکل صورت بگیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسه اضطراری با هیئت مدیره باشگاه، مقرر شد "حمید عبداللهی" دستیار اول رسول خطیبی تا تعیین تکلیف وضع موجود در چند بازی آینده، مسئولیت فنی تیم را عهده‌دار باشد که وی با نظر هیئت مدیره مخالفت و اراک را ترک کرد و صحبت‌های عبداللهی در مورد اینکه از انتخاب خود به عنوان مسئول فنی تیم بی‌خبر بوده صحت ندارد چراکه روز قبل از معارفه، با حضور در دفتر باشگاه، موضوع را با وی در میان گذاشتم، به هرحال با نشستی که با "اکرمی" رئیس هیئت مدیره باشگاه داشتیم، مقرر شد کادرفنی با مسئولیت محمود خرم‌زی با قدرت به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: بنده معتقدم باید در فضایی آرام کار را پیش برد و به احترام هواداران و مردم ورزش دوست استان مرکزی به ویژه اراک در برخی از مسائل و حواشی نباید شتاب‌زده عمل کرد و زمان مشخص کننده همه چیز خواهد بود که چه کسی دوست و چه کسی دشمن است، حواشی و اتفاقات غیرمنتظره طبیعت فوتبال است و نباید اسیر آن شد.

عباسی ادامه داد: تصمیم‌گیری در شرایط اضطرار برای مدیرانی که سابقه عبور از این مشکلات و بحران‌ها را داشته‌اند کار سخت و پیچیده‌ای نیست و این قول را به هواداران می‌دهیم که در کوتاه‌ترین زمان سرمربی، بازیکنان ورودی و خروجی تیم را مشخص کنیم و با جدیت کار خود را ادامه خواهیم داد که البته برگزاری اردوی نیم‌فصل نیز برنامه‌ریزی شده و هواداران به دور از حاشیه حامی تیم باشند.

مدیرعامل آلومینیوم اراک تصریح کرد: براساس یکی از مصوبات جلسه اضطراری هیئت مدیره باشگاه، به بنده وکالت داده شد تا مسائل پیش آمده در خصوص سرمربی و کادرفنی را برای استیفای حقوق باشگاه، هواداران پرشور و مردم استان مرکزی و کلانشهر اراک از طریق مراجع قانونی و ذی صلاح پیگیری کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: از حمایت‌های همه جانبه مسئولان نهایت تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم که رویکردهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی از فوتبال و ورزش کشور برچیده شود.

انتهای پیام/711/ش

نظر شما