شناسهٔ خبر: 45892448 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آخرین وضعیت دزدی مدرن کره‌جنوبی از ایران|نحوه انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث|عوارض واردات موبایل تعیین تکلیف شد

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص بازگشت مطالبات ایران از کره جنوبی، نحوه انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث و عوارض واردات موبایل در خبرگزاری میزان منتشر شده است. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص بازگشت مطالبات ایران از کره جنوبی، نحوه انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث و عوارض واردات موبایل در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

آخرین وضعیت دزدی مدرن کره‌جنوبی از ایران/ اموال ملت آزاد می‌شود؟

کره‌جنوبی در حالی پس از مدت‌ها بلوکه کردن اموال ملت ایران که به نوعی دزدی مدرن است، اعلام کرده آماده جابجایی این منابع است که اخبار ضدونقیضی از این مهم به گوش می‌رسد.

نحوه انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث به خودروی صفر کیلومتر چگونه است؟

مدیرکل نظارت فنی بر بیمه‌های غیر زندگی بیمه مرکزی گفت: تخفیفات بیمه شخص ثالث مالک، همزمان با انتقال مالکیت یا هر زمان پس از آن قابل انتقال است.

ورود معادن به بازار سرمایه برای سرمایه گذاران جذاب خواهد بود

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تعاملات خوب صورت گرفته با سازمان بورس اوراق بهادار، امکان ورود معادن به بازار سرمایه در قالب شرکت‌های سهامی عام پروژه و یا صندوق‌های جسورانه اکتشاف و بهره برداری فراهم شده است.

آغاز پرداخت کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان کهگیلویه و بویر احمد

رئیس بنیاد مسکن گفت: ۸ میلیاردتومان از منابع بنیاد مسکن برای پرداخت بلاعوض به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافت.

عوارض واردات موبایل تعیین تکلیف شد

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای حقوق ورودی واردات گوشی‌های موبایل بالای ۶۰۰ دلار را ۱۲ درصد تعیین کردند.

شروع پرداخت بدهی کره جنوبی به ایران با رقم یک میلیارد دلار

رییس کل بانک مرکزی گفت: کره جنوبی خود خواستار مذاکره برای پرداخت شده است و راه را به آن‌ها نشان داده‌ایم و دستور پرداخت صادر شده، بنابراین هر زمانی که بخواهند این پرداخت انجام می‌شود و چنانچه پرداخت عملیاتی نشود، پیگیری‌های لازم انجام خواهد گرفت.

بهره برداری از نخستین اسکله گاز مایع بندر صادراتی تمبک

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تشریح وضع طرح‌های در حال اجرای در پارس جنوبی گفت: نخستین اسکله بارگیری و صادرات گاز مایع بندر خدماتی و صادراتی تمبک در پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید.

مجلس بر مدار عدالت؛ از حذف معافیت مالیاتی مؤسسات کنکوری تا اعمال مالیات برای خودرو‌های لاکچری و خانه‌های لوکس

حذف معافیت مالیاتی مؤسسات کنکوری، تعیین مالیات برای خودرو‌های لاکچری و خانه‌های لوکس و اعمال مالیات برای کانال‌ها و پیج‌های بیش از ۵۰۰ کا فالوئر از جمله مصوبات ضدتبعیضی وکلای ملت در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/

نظر شما