شناسهٔ خبر: 45890046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

واکنش تارتار به پیشنهاد پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی

خبرگزاری ایلنا

مهدی تارتار درباره گذشت نیم فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: از باشگاه پیکان در این مدت راضی بودم، اما از نتایج تیم رضایت نداشتم. من خودم به شخصه راضی نیستم، چون توقعم از بازیکنان و کادرفنی بالاست. می‌شد در جدول شرایط بهتری داشته باشیم هرچند پیکان در سال گذشته روز آخر در لیگ ماندنی شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

تارتار ادامه داد: شاید فاصله خیلی زیادی با صدر جدول از نظر امتیازی نباشد، اما جایگاه بالاخره در میانه جدول است. به شخصه انتظارم بیشتر است و باید آنقدر تلاش کنیم که شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی پیکان درباره شایعات پیرامون پیشنهادات از باشگاه‌های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: من در هفته دوم بعد از اینکه تیم را شناختم به نوعی استعفا کردم، چونکه احساس کردم نمی‌توانم فلسفه کاری ام را در این تیم پیاده کنم. طبق آماری که ما از سال‌های گذشته داریم، تیم ما طوری بود که همیشه در بخش مالکیت توپ و موقعیت سازی جزو تیم‌های خوب بود. روی این حساب که خودمان تیم را نبسته بودیم و فقط بیست درصد تیم با نظر ما در روز‌های آخر به پیکان اضافه شدند، تصمیم گرفتن که دست باشگاه را باز بگذارم و بخوانم جدا شوم.

او ادامه داد: باشگاه مخالفت کرد و بالاخره ما هم ماندیم و به وظایف‌مان عمل کردیم. رفته رفته به نیم فصل رسیدیم و در این مدت پیشنهاداتی به دستم رسید که به باشگاه واگذار کردم تا آن‌ها تصمیم گیری کنند. در حال حاضر هم به کارمان ادامه می‌دهیم و باشگاه هم همکاری می‌کند که تیم‌مان را تقویت کنیم هرچند جذب بازیکن در نیم فصل سخت است، اما تلاش داریم که تیم خودمان را تقویت کنیم.

تارتار همینطور درباره پیشنهاد پرسپولیس هم گفت: این را باید بگویم که امسال از پرسپولیس پیشنهاد نداشتم. این شایعه همیشه در فضای مجازی بود و خودم قویا تکذیب کردم. این شایعات همیشه موجود بوده، اما هیچوقت از پرسپولیس پیشنهاد نداشته‌ام.

مهدی تارتار درباره انتقادات از پرتاب اوت دستی‌های تیمش توسط نادر محمدی گفت: از نظر من، تاکتیک تیم‌ها به خودشان مربوط است و به هیچ کس دیگری ارتباط ندارد. خیلی از مربیان محترمانه راجع به تیم ما صحبت کردند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. به طور مثال یحیی گل محمدی و حمید مطهری که به تیم ما احترام گذاشتند. به نظرم همه مربیان و آنالیزور‌ها هم باید این کار را بکنند، به هیچ تیمی ربط ندارد که یک تیم دیگر چطور بازی می‌کند. هر تیمی با داشته‌هایش تاکتیک‌هایش را اتخاذ می‌کند.

او با اعلام پیشنهادات لیگ برتری به محمدی اضافه کرد: خیلی از این تیم‌هایی که گیر می‌دهند و درباره پرتاب اوت ما نظر می‌دهند برای جذب نادر محمدی اقدام کرده‌اند. بازیکن ما از تیم‌های خیلی خوب پیشنهاد دارد البته بازیکن ما باید بداند که این پیشنهادات نباید روی عملکرد او تاثیرگذار باشد و با تمرکز باید به کارش ادامه بدهد.

تارتار در واکنش به فسخ قرارداد شهریار مغانلو در پرتغال و پاسخ به این سوال که پیکان شرایط جذب این بازیکن را دارد یا خیر، گفت: ما شرایطش را نداریم، ما به اندازه‌ای بودجه نداریم که مغانلو را جذب کنیم.

سرمربی پیکان درباره اهداف این تیم در نیم فصل دوم همچنین عنوان کرد: ارتقا تیم از نظر رده بندی و کسب بهترین نتیجه اهداف ماست. به دنبال این هستیم که جایگاه آبرومندانه‌ای داشته باشیم. همه می‌دانند که بودجه ما محدود است و به جرات می‌گویم که ما جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم. مستندات این را می‌گویند و امیدواریم که نتایج موفقیت آمیزی به دست بیاوریم.

تیم‌های ما طی سال‌های اخیر برابر تیم‌های بزرگ کم نگذاشتند و بازی‌های خوبی هم اجرا کردند. اگرچه تیم پیکان را خودمان نبسته بودیم از شرایط راضی نبودم، اما تلاش می‌کنیم که در نیم فصل دوم به مراتب بهتر عمل کنیم.

تارتار درخصوص حضور در بازی یادبود مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان هم گفت: باید از علی کریمی، خداداد عزیزی، بهنام ابوالقاسم پور تشکر کنم. این عزیزان خیلی انرژی و زحمت برای این دو عزیز از دست رفته کشیدند و جای تشکر دارد، چون کار بسیار ارزشمندی بود. یاد علی و مهرداد باید همیشه در یاد ما بماند. خیلی مظلومانه ما را ترک کردند و همه تحت تاثیر قرار گرفتند.

تارتار درباره شانس علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: علی کریمی از جنس فوتبال است و ما از حضور او استقبال می‌کنیم. شجاعت او قایل تحسین است و کار خوبی انجام داده و فکر نمی‌کنم که اشتباه باشد. سه عزیز دیگری که در انتخابات شرکت کرده‌اند هم افراد باتجربه‌ای هستند. امیدوارم بهترین فرد انتخاب شود و فوتبال ما را از این جایگاهی که ایستاده‌ایم بالاتر ببرد. همه فوتبالی‌ها درخواست دارند رئیس آینده فدراسیون به گونه‌ای رفتار کند که افراد شایسته در پست‌ها جای داشته باشند. امید داریم ارتباطات در پیشرفت آدم‌ها در فدراسیون تاثیر نداشته باشد.

نظر شما