شناسهٔ خبر: 45888374 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

واکسن کرونا | مادربزرگ آمریکایی برای دریافت واکسن 10 کیلومتر در یخبندان پیاده‌روی کرد

یک مادربزرگ 90ساله آمریکایی برای دریافت واکسن کرونا 10 کیلومتر در جاده‌ای یخ‌زده در شهر سیاتل پیاده‌روی کرد

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| یک مادربزرگ 90ساله آمریکایی برای دریافت واکسن کرونا 10 کیلومتر در جاده‌ای یخ‌زده در شهر سیاتل پیاده‌روی کرد

 

به گزارش اعتمادآنلاین، این زن که واران گولدمن نام دارد در این باره می‌گوید از مدت‌ها پیش در پی دریافت این واکسن بوده و به همین خاطر روزانه صبح و شب با مسئولان بهداشتی تماس می‌گرفته است تا زمان و مکان دریافت واکسن را جویا شود.

 

او می‌افزاید: وقتی زمان و مکان را به من اطلاع دادند متوجه شدم وقت دریافت واکسن من دقیقاً همزمان است با یک بوران شدید، و تمام خیابان‌ها مملو از یخ و برف شدند.

 

با وجود تمامی دشواری‌ها، این مادربزرگ 90ساله حاضر نشد از نوبت خود برای دریافت واکسن بگذرد و 6 مایل را با پای پیاده رفت، واکسن را دریافت کرد و همین مسیر را دوباره به همان شکل و در یخبندان شدید بازگشت.

 

به گفته آسوشیتدپرس، این زن تنها با پنج دقیقه تاخیر به نوبت خود در مرکز بهداشتی رسید.

 

از سویی، رسانه‌های آمریکایی از دستگیری و توبیخ 2 زن جوان که برای دریافت پیش از موعد واکسن کرونا خود را به شکل زنان سالخورده درآورده بودند خبر دادند و تصاویر آنها را منتشر کردند.

 

یک مسئول اداره بهداشت فلوریدا در این باره می‌گوید: ما متوجه شدیم شماری از زنان 30 و 40ساله خود را به شکل زنان سالخورده درمی‌آورند تا از این طریق زودتر نوبت تزریق واکسن کووید-19 به آنها برسد.

 

نظر شما