شناسهٔ خبر: 45888169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

لواندوفسکی رکورد رائول را شکست

ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با گلزنی مقابل لاتزیو، رکورد گلزنی مهاجم پیشین تیم فوتبال رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را شکست.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) با به ثمر رساندند گل نخست این تیم در پیروزی 4 بر یک خارج از خانه برابر لاتزیو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رکورد گلزنی رائول گونزالس اسطوره تیم فوتبال رئال مادرید را شکست و به سومین گلزن برتر تاریخ این رقابت‌ها تبدل شد.

 

گلی که لواندوفسکی در دقیقه 9 روی اشتباه مدافع میانی تیم فوتبال لاتزیو به ثمر رساند، شمار گل‌های او در لیگ قهرمانان اروپا رابه 72 مورد افزایش داد و حالا این بازیکن لهستانی در جدول گلزنان برتر مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا پس از کریستیانو رونالدوی 134 گله و لیونل مسی 119 گله در رده سوم قرار دارد. پس از این سه نفر رائول گونزالس با 71 گل و کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با 69 گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

شب شیرین لواندوفسکی برای هم‌تیمی جوان او جمال موسیالا هم به یادماندنی شد. او 15 دقیقه پس از لواندوفسکی گل دوم بایرن را زد تا با 17 سال سن به جوان‌ترین بازیکن انگلیسی که تا به حال در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است، تبدیل شود. رکورددار این بخش، بویان کرکیچ مهاجم سابق تیم فوتبال بارسلوناست.

 

منبع: تسنیم

نظر شما