شناسهٔ خبر: 45885257 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گام رو به جلوی لواندوفسکی در جدول رکوردها

مهاجم لهستانی مونیخی بار دیگر گل زد تا بتواند جایگاهی دست نیافتنی را در جدول گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، سال‌ها پیش و قبل از ظهور بازیکنان بزرگی همچون رونالدو و لیونل مسی رقابت تنگاتنگی میان بازیکنان گلزن در لیگ قهرمانان اروپا وجود داشت که از جذابترین این رقابت‌ها می‌توان به جدال رائول و فن نیستلروی اشاره کرد.

رائول گونزالز آن زمان‌ها در رئال مادرید توپ می‌زد و کاپیتان این تیم نیز به شمار می‌رفت. این بازیکن اسپانیایی در بسیاری از مسابقات برای تیمش گلزنی کرد تا آنجا که تبدیل به یکی از برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد. با این حال خیلی زود و با شروع فوتبال مسی و رونالدو رکوردهای رائول نیز شکسته شدند.

حالا رابرت لواندوفسکی موفق شده تا در جدول رکوردهای برترین گلزنان تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به خوبی پیش برود و با گلزنی مجدد در دیدار شب گذشته تیمش برابر لاتزیو توانست در جدول گلزنان تاریخ، رائول را پشت سر بگذارد.

لواندوفسکی در فصل گذشته و این فصل عملکرد بی نظیری به ثبت رسانده و در بسیاری از مسابقات تیمش موفق به گلزنی شده است. او شب گذشته با گلزنی دوباره به هفتاد و دومین گل خود در رقابت‌های بین‌المللی باشگاه‌های اروپا رسید و بدین ترتیب مهاجم اسپانیایی اسبق رئال مادرید را پشت سر گذاشت.

در جدول برترین گلزنان تاریخ این رقابت‌ها، رونالدو با ۱۳۴ گل صدرنشین است و مسی نیز تا کنون ۱۱۹ گل به ثمر رسانده است. بعید است که لوا بتواند به رکورد این دو بازیکن برسد با این حال به احتمال زیاد تا مدت‌ها جایگاه سومی را در اختیار داشته باشد. پس از لواندوفسکی بازیکنانی همچون رائول، بنزما، فن نیستلروی، دی استفانو و زلاتان حضور دارند.

نظر شما