شناسهٔ خبر: 45882042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آماده‌سازی مزار «حاج‌قاسم» برای استقبال میلیونی زائران بعد از کرونا

استاندار کرمان گفت: گلزار مطهر شهدای کرمان و مزار شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی را برای استقبال میلیونی زائران پس از کرونا آماده کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز در حاشیه زیارت مزار شهید سلیمانی توسط وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: گلزار شهدای کرمان و روستای قنات‌ملک رابر محل تولد شهید سلیمانی را برای میزبانی از میلیون‌ها زائر پس از کرونا آماده کرده‌ایم.

استاندار کرمان از ویژگی‌های برجسته سردار دل‌ها سخن به‌میان آورد و ابراز داشت: مردم از سراسر دنیا برای حضور بر مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان می‌آیند و ما این منطقه و روستای قنات‌ملک رابر محل تولد شهید سلیمانی را برای میزبانی از میلیون‌ها زائر پس از کرونا آماده کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه همرزمان سپهبد شهید سلیمانی هم دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند، تصریح کرد: شهید محمدحسین یوسف‌الهی یکی از همرزمان شهید سلیمانی‌ست و حاج‌قاسم اصرار داشت مزارش در کنار مزار مطهر این شهید بزگوار باشد.

به گزارش فارس، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران و وزیر گردشگری ونزوئلا در سفر به استان کرمان موزه طلا و جواهرات را در محل حمام تاریخی ابراهیم‌خان ظهیرالدوله افتتاح می‌کنند و بازدید از آثار تاریخی و گردشگری کرمان، ماهان و شهداد از دیگر برنامه‌های آنها در سفر به دیار کریمان است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب/ی

نظر شما