شناسهٔ خبر: 45881304 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشخص شدن تکلیف سفر های نوروزی /افزایش سطح همکاری ایران و ونزوئلا /افتتاح موزه ای گران قیمت در کرمان+تصاویر

با حضور وزرای ایران و ونزوئلا موزه طلا و جواهرات استان کرمان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰
کد خبر ۷۶۷۶۸۳۴
دانلود PDF

با حضور وزرای ایران و ونزوئلا موزه طلا و جواهرات استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در سفر مونسان وزیر میراث فرهنگی و پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا موزه طلا و جواهرات استان کرمان در حمام ابراهیم خان واقع در بازار طلا فروش های کرمان افتتاح شد.

پادرون، وزیر گردشگری ونزوئلا  در سفری چهار روزه برای حضور و بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی‌-تاریخی چند استان کشورمان، به ایران سفر کرده است.

او با علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیدار و درباره راه‌های توسعه و تقویت روابط دوجانبه تهران - کاراکاس گفت و گو کرد.

در این مراسم علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دو کشور ایران و ونزوئلا قرار است سطح همکاری گردشگری خود را ارتقاء دهند و در این راستا تور‌های گردشگری مشترک برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: دو شهر نمونه را برای گردشگری به همتای ونزوئلایی خود نشان خواهم داد که کرمان به عنوان یکی از شهر‌های تاریخی و زیبا در نظر گرفته شده است در ادامه سفر بعد از افتتاح موزه به کویر زیبای شهداد خواهیم رفت و پس از آن به اصفهان می رویم.

مونسان افزود: در سفر به کرمان موزه جواهرت افتتاح شد و سپس به خانه هنرمندان ماهان خواهیم رفت  آژانس‌های گردشگری از ونزوئلا به کرمان آمده اند تا با آثار کرمان و امکانات آن آشنا شوند.

او گفت: گردشگران اروپایی عاشق کویر ایران بخصوص شهداد هستند، مرقد سردار سلیمانی هم به عنوان مکان گردشگری زیارتی در استان کرمان جلوه گر شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای نوروز ۱۴۰۰ گفت: با ستاد ملی کرونا و کمیته امنیتی و اجتماعی جلسات زیادی داشتیم که این جلسات با حضور مسئولان وزارت گردشگری، وزارت بهداشت و وزارت کشور و دستگاه‌های مرتبط در این حوزه برگزار شد.

او با اعلام اینکه طرحی برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۰ آماده شده و در نهایت در ستاد ملی کرونا به تصویب رسیده است افزود: سه نوع سفر داریم که دو نوع آن مدیریت‌شده در قالب تور‌های گردشگری و اقامت در محل‌های مجاز گردشگری است که وزارت بهداشت کمترین دغدغه را در ارتباط با این سفر‌ها دارد چرا که تحت دستورالعمل های بهداشتی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ابراز اینکه چیزی که موجب نگرانی ما است سفر‌های انبوه بدون برنامه است گفت: این‌که هرکس با ماشین شخصی راهی سفر شود و در هرجا اقامت داشته باشد غیر قابل کنترل است.

مونسان تاکید کرد: هرنوع مسافرت با چادر ممنوع است وگردشگران فقط باید در هتل ها مستقر شوند.

 

افتتاح موزه ای گران قیمت در کرمان

افتتاح موزه ای گران قیمت در کرمان

افتتاح موزه ای گران قیمت در کرمان

افتتاح موزه ای گران قیمت در کرمان

انتهای پیام/ی

نظر شما