شناسهٔ خبر: 45881139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار سلامی: انقلاب ما طلوع خورشید ولایت علوی بود

فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما طلوع خورشید ولایت علوی بود و مسیر آن به سمت طلوع خورشید ولایت عظما پیش می‌رود. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - سردار حسین سلامی در آئین بهره‌برداری از ۵۵۳۱ طرح عمرانی، اقتصاد مقاومتی در مناطق کم برخوردار خراسان رضوی، گفت: کسانی که با احساس و عواطفی عمیق در شرایط سخت به یاری و امداد مردمان نیازمند می‌شتابند در نزد خداوند، کریم هستند. به فضل الهی در این استان با هدایت و بیرق‌داری نماینده ولی فقیه‌مان و با همراهی و تلاش و حرکت جهادی و انقلابی همه دستگاه‌های زیربط و بخش مهمی از مردم خیر و نیک‌اندیش، جریانی امیدبخش بوجود آمده است.

وی افزود: از این درخشش زیبا، جوهر و گوهر گران‌قدر اخلاص، مجاهدت، ایثار، گذشت، معرفت، عاطفه، احساس، ایمان‌ژرف، که این چنین از قلب‌ها جاری می‌شود و بر صفحه زمین نقشی دل‌اگیز زُدودن گرد و غبار محرومیت را می‌نگارد جای تقدیر و تشکر دارد. واقعیت این است انقلاب ما طلوع خورشید ولایت علوی بود و مسیر آن به سمت طلوع خورشید ولایت عظما پیش می‌رفت.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در این مسیر قرار داریم، دشمنان خدا که هرگاه خورشید الهی اسلام در هر سرزمینی طلوع کرده است، اراده کردند نور خدا را خاموش کنند، این بار هم به صحنه آمدند و آرایش جهانی گرفتند و در مقابل ملت ایران و مقابل پیشوا، امام انقلابمان در هر دوره‌ای از امامت و ولایت‌شان ایستادند، یک صف‌آرایی کامل و تهاجم همه جانبه سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، رسانه‌ای و تبلیغی داشتند.

سلامی تأکید کرد: به ندرت می‌توان در تاریخ کشوری را یافت که در نقطه‌ای از عالم در مقابل همه قدرت‌های شیطانی جهان ایستاده باشد، مقاومت کند، آسیب نبیند و پیشرفت کند، دشمن را مأیوس کند و دشمنان را شکست بدهد. نمی‌توان با محاسبات متناوب و معمومل و متعارف چنبین عدم توازنی را در فضای قدرت با نتیجه نا متوازن آن در میدان تأثیر تصور کرد.

وی اظهار داشت: وقتی دشمنان ما را در تحریم جهانی قرار دادند، تصور جهانی این بود و راهبرد دشمن هم شکستن ملت ایران بود، رهبری انقلاب ایران و ملت ایران دوام نمی‌آورد و سر انجام تسلیم می‌شود، یک تصور مبهم بوجود آمده بود که سرنوشت این ایستادگی و ثبات چه خواهد شد و چه کسی پیروز این میدان است، دوباره امام به صحنه آمده و نقطه مرکزی این میدان عظیم جنگ ایستاده است؛ و مسلمانان را به یاری می‌طلبد.

فرمانده کل سپاه افزود: این ماجرا چگونه ادامه پیدا نکند، اراده چه کسی حاکم می‌شود، دشمن هر چه می‌توانست تمام سرمایه مادی، فرهنگی، روانی خود را به صحنه آورد و جدی و مصمم تلاش کرد.
 
وی ادامه داد: دشمنان سیاست‌های جهانی را برای منزوی کردن ایران بکار گرفتند، جنگ در منطقه به راه می‌اندازد و جهان را علیه ایران بسیج کند، همه را با خود همراه کند، نشانه بزرگ نصرت خداوند بر این ماجرای عبرت‌آموز بشر اِلی الابد به عنوان ناظمه‌ای از عاشورا، همین بود که در این میدان وسیع ایران تنها بی‌هیچ متحدی توانست سیاست فشار حداکثری دشمنان را خنثی ‌کند.

سلامی تأکید کرد: مردم ایستادند، مردمی که از ماجرای مسجد کوفه عبرت گرفته بودند، ماجرای تنهایی امام حسن مجتبی (ع) برای آن‌ها عبرت‌آموز بود، ماجرای تنهایی اهل بیت (ع) در عصرعاشورا را با چشم دیده بودند، طعم غروب غم‌انگیز آن روز را چشیده بودند، ملت ایران این بار محشری به پا کردند، درود به استقامت، صبر، شکیبایی، جوانمردی، ثبات قدم، ذهن آگاه مردم ایران.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: چه کردند که در این عالم پرچم افتخار اسلام را در بام ایران به احتزاز در آوردند و همه جهان در این تقابل بی‌نظیر، تاریخ شکستن استخوان‌های یک امپراطوری بی نظیر را دیدند.

سلامی اظهار داشت: وقتی در ایران سه عنصر امام، اسلام و مردم به یکدیگر پیوند خورد، ماجرا تغییر کرد، همه بدانند تاریخ می‌گوید این سه عنصر اساس هویت، قدرت، استقامت، سرافرازی، حیثیت، کرامت ملت ماست. 
 
 

برچسب‌ها:

نظر شما