شناسهٔ خبر: 45881080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روستای ازنا لرستان از قرنطینه خارج شد

گروه استا‌ن‌ها- فرماندار دورود با بیان اینکه وضعیت روستای ازنا در شهرستان دورود هم اکنون عادی است گفت: خوشبختانه تاکنون در کل شهرستان موردی از شیوع کرونای انگلیسی مشاهده نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  دورود،  خدانظر دریکوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت کرونایی این شهرستان اظهارداشت: چند روز پیش یک خانواده از روستای ازنا از توابع بخش سیلاخور دورود که در استان خوزستان مشغول به کار بودند وارد روستای ازنا می‌شوند که مشکوک به بیماری کرونا بودند که از تمامی اعضای این خانواده توسط شبکه بهداشت و درمان تست کرونا گرفته شد که نتیجه تست چهار نفر از آنها مثبت اعلام شد.

وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در برخی نقاط کشور از جمله استان خوزستان افزود: با توجه به سفر این خانواده به این استان، برای اطمینان از سلامت اهالی روستای ازنا را قرنطینه کردیم.

فرماندار دورود عنوان کرد: در ادامه اقدامات پیشگیرانه از 82 نفر اهالی روستا تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه از این تعداد تنها یک مورد کرونای معمولی مثبت اعلام شد که به همین جهت روستا روز گذشته از قرنطینه خارج شد.

وی با بیان اینکه وضعیت روستای ازنا هم اکنون عادی است افزود: خوشبختانه تاکنون در کل شهرستان موردی از شیوع کرونای انگلیسی مشاهده نشده است.

دریکوند گفت: ورود این ویروس به شهرستان دورود دور از انتظار نیست بنابراین از همه مردم درخواست داریم که مراقبت‌های بهداشتی از خود، خانواده و جامعه را تشدید کنند و خطر این ویروس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما