شناسهٔ خبر: 45880004 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

مرگ تلخ کودک ۳ ساله بر اثر حمله مرگبار پلنگ

کودک ۳ ساله هندی، مقابل چشمان والدینش مورد حمله پلنگی وحشی قرار گرفت و جانش را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک ۳ ساله هندوستانی بر اثر حمله مرگبار پلنگ جانش را از دست داد. این کودک که از ناحیه گردن توسط این  پلنگ  زخمی شده بود در محل حادثه جان باخت. این اتفاق روز شنبه و در منطقه «جوناگاد» واقع در ایالت گجرات رخ داد.

این کودک به همراه والدینش در مزرعه‌ای واقع در روستای «دِولی» حضور داشتند که این اتفاق رخ داد. این کودک در گوشه‌ای از مزرعه مشغول بازی بود که مورد حمله پلنگ قرار گرفت. این حیوان پس از حمله این کودک را تا مسافت کوتاهی در داخل مزرعه با خود حمل کرد. این پلنگ از جنگل گیر وارد این منطقه شده بود.

در لحظه وقوع حادثه والدین قربانی مشغول بریدن نیشکر در مزرعه خود بودند. آن‌ها پس از مفقود شدن فرزند خود شروع به جستجو کردند و جنازه او را در فاصله کمی از مزرعه پیدا کردند. اداره جنگلبانی محلی تله‌هایی را برای به دام انداختن این پلنگ در نقاط مختلف منطقه نصب کرده است.

حمله مرگبار پلنگ به کودک ۳ ساله

این چهارمین مرگ انسان بر اثر حمله حیوانات وحشی طی ۲ ماه گذشته در منطقه گیر هند به شمار می‌رود. در تاریخ ۷ ژاویه یک پسر ۴ ساله نیز در منطقه «گیر سومنات» در یک مزرعه و در مقابل چشمان والدینش توسط یک پلنگ مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد.

در تاریخ ۲۱ دسامبر نیز یک دختر ۱۷ ساله پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط دو شیر در مزرعه‌ای در روستای «دِهانفولیا» جانش را از دست داد. در تاریخ ۲۴ دسامبر نیز یک پسر ۱۷ ساله در روستای «کاسان» مورد حمله پلنگ قرار گرفت و جان باخت.

برچسب‌ها:

نظر شما