شناسهٔ خبر: 45879466 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت از ایده پردازان برای شرکت در رویداد فناورانه حوزه امداد و نجات

تهران- ایرنا- ستاد توسعه فناوری‌های فضایی وحمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایده پردازان برای شرکت در رویداد فناورانه بهینه کردن عملیات‌های امداد و نجات و اطفاء حریق دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، ایده‌پردازی درحوزه امداد و نجات و اطفاء حریق رویدادی است که توسط ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها به این حوزه‌های کاربردی و حیاتی در کشور تزریق شود.

محورهای این رویداد نیز شامل «طراحی مگاروتور اطفایی با واترگان»، «طراحی ریزپرنده با قابلیت پرواز و شناسایی در محیط بسته با دود و دمای بالا» و «طراحی مگاروتور با قابلیت حمل نفر» است.

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته در این رویداد خدمات ویژه‌ای چون «حمایت از شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان»، «استقرار تیم‌های برتر در مرکز نوآوری»، «حمایت از طراحی و ساخت محصول نهایی» و «آموزش فنی و عملیاتی تیم‌های مستقر در مرکز» ارایه می‌کند، همچنین از تیم‌های برتر حاضر در این همایش برای طراحی و ساخت محصول نهایی حمایت می‌شود.

براساس فراخوان این ستاد، علاقه‌مندان برای مشارکت در این رویداد فناورانه تا ۲۵ اسفندماه سال جاری فرصت دارند ایده‌های خود را به آدرس http://sat-iravin.ir/home ارسال کنند.

نظر شما