شناسهٔ خبر: 45879371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توخل: نگذاشتیم اتلتیکومادرید نفس بکشد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چلسی، گفت: توانستیم در نیمه اتلتیکو بازی کنیم و با این کار نگذاشتیم آن‌ها نفس بکشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چلسی سه‌شنبه شب و در ادامه دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میزبان خود یعنی اتلتیکومادرید رفت و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.  

«توماس توخل» سرمربی آبی‌های لندن پس از این بازی، اظهار داشت: نتیجه خارق‌العاده‌ای بدست آوردیم. می‌خواستیم در نیمه زمین حریف به آن‌ها مسلط شویم، تمرکزمان را از دست ندهیم،  هیچ اشتباه ساده‌ای مرتکب نشده و مراقب ضد حمله‌های تیم حریف باشیم.  

وی افزود: عملکرد بسیار منظمی داشتیم. این عملکرد نتیجه یک کار تیمی و سخت بود. می‌دانستیم که اتلتیکو خط دفاعی بسیار خوبی دارد و می‌خواهد آن را به ما نشان دهد. به بازیکنان گفته بودیم که اگر اتلتیکو دفاعی بازی کند به این معنی است که به تیم و کیفیت ما احترام گذاشته است.

سرمربی چلسی ادامه داد: می‌خواستیم در این دیدار شجاع باشیم و در نیمه حریف بازی کنیم. می‌دانستیم که هشت نفر از تیم اتلتیکو در محوطه جریمه قرار می‌گیرند اما هدف ما این بود که شدت فشار را بر روی آن‌ها ادامه دهیم. این کاری بود که خوب انجام دادیم و هرگز اجازه ندادیم آن‌ها نفس بکشند و یا برای ضد حملات بیرون بیایند. چلسی پاداش بزرگی برای این عملکردش گرفت.

او در خصوص گل زیبای «اولیویه ژیرو» بیان داشت: او از نظر فیزیکی در سطح بالایی قرار دارد و احساس می‌کنم که ژیرود از تمرین کردن لذت می برد.  او مانند یک جوان ۲۰ ساله تمرین می‌کند، او همزمان هم جدی و هم شاد است. اولیویه ژیرو همیشه مثبت اندیش بوده و بازیکن مهمی برای تیم به شمار می‌آید.

دیدار برگشت این بازی روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه و به میزبانی چلسی برگزار می‌شود.

نظر شما