شناسهٔ خبر: 45879359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار دورود:

وضعیت روستای ازنا عادی است

ابراهیم شریفی

فرماندار دورود گفت: وضعیت روستای ازنا از توابع بخش سیلاخور دورود از لحاظ شیوع کرونا هم اکنون عادی است.

صاحب‌خبر -

خدانظر دریکوند امروز ششم اسفندماه، اظهار کرد: چند روز پیش یک خانواده از روستای ازنا از توابع بخش سیلاخور دورود که در استان خوزستان مشغول به کار بودند وارد روستای ازنا می‌شوند که مشکوک به بیماری کرونا بودند.

وی تصریح کرد: از تمامی اعضای این خانواده توسط شبکه بهداشت و درمان تست کرونا گرفته شد که نتیجه تست چهار نفر از آنها مثبت اعلام شد

فرماندار دورود با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در برخی نقاط کشور از جمله خوزستان افزود: با توجه به سفر این خانواده به این استان و برای اطمینان از سلامت اهالی روستای ازنا را قرنطینه کردیم.
 
دریکوند اضافه کرد: در ادامه اقدامات پیشگیرانه از ۸۲ نفر اهالی روستا تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه از این تعداد تنها یک مورد کرونای معمولی مثبت اعلام شد که به همین جهت روستا روز گذشته از قرنطینه خارج شد.
 
وی با بیان اینکه وضعیت روستای ازنا هم اکنون عادی است، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون در کل شهرستان موردی از شیوع کرونای انگلیسی مشاهده نشده است.
 
فرماندار دورود اظهار کرد: ورود این ویروس به شهرستان دور از انتظار نیست و از همه مردم خواست که مراقبت‌های بهداشتی از خود، خانواده و جامعه را تشدید کنند و خطر این ویروس را جدی بگیرند.
انتهای پیام

نظر شما