شناسهٔ خبر: 45879332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

استاندار بوشهر: پروژه انتقال آب به شهرستان جم تکمیل و بهره‌برداری می‌شود

صاحب‌خبر - عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه کمیته توسعه مدیریت استانداری با قدردانی از تلاش مدیران ستادی و کارشناسان دفاتر مختلف در بخش‌های مختلف اظهار داشت: برنامه‌ریزی و داشتن نظم پیش شرط مهم برای توسعه در بخش‌های مختلف است، لذا سازمان بدون نظم و برنامه‌ریزی به اهداف مورد نظر دست نمی‌یابد.
وی نظم و انضباط را پیش‌شرط توسعه و تحقق اهداف برنامه دانست و بیان کرد: برای تحقق مسیر توسعه باید نظم و انضباط سرلوحه کار قرار داشته باشد و در این زمینه استانداری باید الگوی سایر دستگاه‌های اجرایی باشد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه وجود نظام ارزیابی کارآمد در کشور ضروری است تاکید کرد: با بررسی و ارزیابی اقدامات صورت گرفته می‌توان به ادامه روند توسعه و پیشرفت امیدوار بود.
گراوند، اساسی‌ترین وظیفه استانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی را ایجاد امنیت و آرامش در جامعه دانست و بیان کرد: در این مدت تلاش و همت خود را برای این منظور به کار گرفته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است تصریح کرد: اقدامات حوزه عمرانی در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده که نمونه بارز آن ساخت بیمارستان 110 تختی شهدای هسته‌ای بوشهر است که در مدت 3.5 سال با امکانات و تجهیزات پیشرفته راه‌اندازی شد.
استاندار بوشهر اجرای طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده دانست و خاطر نشان کرد: پروژه انتقال آب به شهرستان جم یکی از برنامه‌های مهم در تامین آب آشامیدنی به این شهرستان است که به‌زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.
گراوند با اشاره به اینکه پروژه یاد شده نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم دارد تصریح کرد: با تکمیل پروژه آبرسانی شهرستان جم  یکی از مشکلات دیرینه این شهرستان برطرف می‌شود که تحول عظیمی در این منطقه ایجاد خواهد کرد.
وی، با بیان اینکه اقدامات انجام شده در استان در سخت‌ترین شرایط مالی قابل قیاس با شرایط مالی مطلوب گذشته نیست افزود: مستندسازی از این اقدامات یک ضرورت است.
در این نشست فرمانداری‌های تنگستان، دشتی و جم به عنوان فرمانداری‌های برتر در ارزیابی عملکرد استانداری مورد تجلیل قرار گرفتند.
تجلیل از مدیران کل امور بانوان و خانواده، مدیریت بحران، دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری بوشهر از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

نظر شما