شناسهٔ خبر: 45878992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیج موردی از ابتلای به کرونای انگلیسی در دورود گزارش نشده است

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دورود گفت: هیج موردی از ابتلای به ویروس کرونای انگلیسی در سطح شهرستان گزارش نشده و وضعیت روستای ازنا از توابع بخش سیلاخور دورود از لحاظ شیوع کرونا هم اکنون عادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خدانظر دریکوند روز چهارشنبه افزود: چند روز پیش یک خانواده از روستای ازنا از توابع بخش سیلاخور دورود که در استان خوزستان مشغول به کار بودند وارد روستای ازنا می شوند که مشکوک به بیماری کرونا بودند.

وی اظهار داشت: از تمامی اعضای این خانواده توسط شبکه بهداشت و درمان تست کرونا گرفته شد که نتیجه تست چهار نفر از آنها مثبت اعلام شد.

وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در برخی نقاط کشور از جمله استان خوزستان افزود: با توجه به سفر این خانواده به این استان و برای اطمینان از سلامت اهالی روستای ازنا را قرنطینه کردیم.
 
فرماندار دورود بیان کرد: در ادامه اقدامات پیشگیرانه از ۸۲ نفر اهالی روستا تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه از این تعداد تنها یک مورد کرونای معمولی مثبت اعلام گردید که به همین جهت روستا روز گذشته از قرنطینه خارج شد.
 
وی با بیان اینکه وضعیت روستای ازنا هم اکنون عادی است، افزود: خوشبختانه تاکنون در کل شهرستان موردی از شیوع کرونای انگلیسی مشاهده نشده است.
فرماندار دورود با بیان اینکه ورود این ویروس به شهرستان دورود دور از انتظار نیست از همه مردم خواست که مراقبت‌های بهداشتی از خود، خانواده و جامعه را تشدید کنند و خطر این ویروس را جدی بگیرند.
تعداد مبتلایان استان به ۶۶ هزار و۵۸۱نفر رسیده است و براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، دلفان و سلسله در وضعیت زرد و شهرستان های  دورود، ازنا، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما