شناسهٔ خبر: 45876138 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

در شروع معاملات بازار سهام؛

بورس تهران سبزپوش شد/ جهش قیمتی فملی و فولاد

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد 1700 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 213 هزار واحد قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد 1700 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 213 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با افزایش 72 واحدی 435 هزار و 178 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

فملی، فولاد و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های خودرو، وتجارت و کویر بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در جریان معاملات امروز گروه بانکی، نماد وبملت در قیمت ۳۸۸ تومان با رشد ۱ درصد در حال داد وستد است. وپارس با پیشروی بیش از ۳ درصدی قیمت همراه است. سامان امروز هم در مسیر صعود و در سقف قیمت روزانه قرار دارد. دی امروز با افت حداکثری قیمت در کف قیمت روزانه ۲۲۰۸ تومان با صف فروش مواجه است. وتجارت رشد نسبی تقاضا دارد و در قیمت ۲۷۶ تومان دنبال می‌شود.

گروه مورد توجه این روزها، فلزی ها، در مسیر پیشروی قیمت و صعود قرار دارند و اکنون شاهد جهش قیمت در نماد فملی و قرار گرفتن آن در سطح ۱۳۴۵ تومان هستیم. فولاد مبارکه در قیمت ۱۲۲۰ تومان داد و ستد می‌شود و رشد ۳ درصدی دارد. ذوب آهن اصفهان رشد ۱ درصد و در قیمت ۴۱۶ تومان داد و ستد می‌شود. فاسمین و سایر نماد‌ها مثبت و پر تقاضا دنبال می‌شوند.

بورس تهران

نظر شما