شناسهٔ خبر: 45860650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ببخشید؛ هر ۳ نفر به درد اداره فوتبال ایران نمی‌خورید

آنچه عزیزی خادم، هاشمی و آجورلو خطاب به محمدحسین میثاقی گفتند به درستی نشان داد هر ۳ کاندیدای محترم برای اداره فوتبال ساخته نشدند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ علی کریمی که چند روز پیش طی نامه‌ای به مدیر شبکه ۳ سیما از حضور در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر انصراف داده بود، حالا با یک مانع دیگر در آستانه برگزاری انتخابات مواجه شده است.

برنامه‌ای که کریمی روی آن انتشار آن در فضای مجازی حساب کرده بود مجوز پخش نگرفت. دلیل این مسئله هم محتوای نامناسب اعلام شد اما پیش از توقیف این برنامه، ۳ کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر حاضر شدند و همه حرف‌های خود را با تقسیم زمان و لابد محتوای مناسب زدند.

با علی کریمی کاری نداریم. فرض کنید او اصلاً در این انتخابات نیست؛ چنان که حتی پخش یک برنامه ساده اینترنتی هم از کریمی و مهدی مهدوی‌کیا دریغ شد اما آنچه عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و مصطفی آجورلو خطاب به محمدحسین میثاقی گفتند (و خوشبختانه برنامه‌شان هم پخش شد) به درستی نشان داد هر ۳ کاندیدای محترم برای اداره فوتبال ساخته نشدند.

نه فقط آجورلو که مدیریت او را در تیم‌های استل آذین و تراکتور ملاحظه کردیم و هرگز از او مدیری در قامت ریاست فدراسیون در ذهنمان تصویر نشد که چهره اتو کشیده و زیاد از حد رسمی کیومرث هاشمی نیز نشانی از ظهور یک رئیس مطلوب برای فوتبال نداشت! عملکرد به شدت ضعیف هاشمی در دوران کمیته انتقالی و سرپرستی او در فدراسیون فوتبال هم هنوز در خاطره‌ها باقی است. وضعیت عزیزی خادم نیز کاملا روشن است؛ او هرگز یک مدیر ورزشی نبوده و استعدادی هم از خود برای سطح مدیریتی وسیع در اندازه‌های ریاست فدراسیون فوتبال نشان نداده است.

باور کنید لازم نبود حتی برنامه‌های این ۳ نامزد انتخابات فوتبال را ببینیم تا به یک جمع‌بندی اساسی برسیم اما برای افرادی که نیمچه تردیدی در همین راستا داشتند، حرف‌ها و ادعاهای پرطمطراق این نامزدهای انتخاباتی فوتبال در برنامه میثاقی نشان داد این مدیرانی که داعیه اداره فوتبال کشور را دارند از آنهایی که پیشتر در همین فدراسیون مدیریت کرده‌اند، مدیرتر نیستند!

بیشتر بخوانید: 

نظر شما