شناسهٔ خبر: 45858716 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار رشید: رژیم صهیونیستی هزینه خطا در محاسباتش را خواهد پرداخت

تهارن- ایرنا- فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال بی‌ثباتی و جنگ در منطقه است، گفت: بدون تردید این رژیم هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را خواهد پرداخت

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی، سردار سرلشکر غلامعلی رشید روز سه شنبه در جلسه با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، بر حفظ و ارتقاء آمادگی های دفاعی - امنیتی تأکید کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)  با توجه به ضرورت رویارویی راهبردی با دشمن، با اتخاذ راهبرد مقاومت فعال و نتیجه آن در شکست راهبرد فشار حداکثری دشمن، و انجام رزمایش‌های متعدد در طول سال از سوی فرماندهان ارتش و سپاه که برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا انجام شد، از فرماندهان نظامی تجلیل به عمل آورد.

سردار رشید خطاب به آمریکا و هم پیمانان او در منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی با تحریک آمریکا به جنگ و کشته شدن سربازان آمریکایی در منطقه، به دنبال بی ثباتی و جنگ است. رژیم صهیونیستی با فراخوانی ایران به رویارویی همه جانبه و تهدید امنیت ملی ایران، هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را بدون تردید خواهد پرداخت.

نظر شما