شناسهٔ خبر: 45857580 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را خواهد پرداخت

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال بی‌ثباتی و جنگ در منطقه است، گفت: بدون تردید این رژیم هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را خواهد پرداخت. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی، سردار سرلشکر غلامعلی رشید امروز در جلسه با فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح، بر حفظ و ارتقاء آمادگی‌های دفاعی - امنیتی تأکید کرد.

وی با توجه به ضرورت رویارویی راهبردی با دشمن، با اتخاذ راهبرد مقاومت فعال و نتیجه آن در شکست راهبرد فشار حداکثری دشمن، و انجام رزمایش‌های متعدد در طول سال توسط فرماندهان ارتش و سپاه که برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا انجام شد، از فرماندهان نظامی تقدیر به عمل آورد.
 
سردار رشید در پایان، خطاب به آمریکا و هم پیمانان او در منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی با تحریک آمریکا به جنگ و کشته شدن سربازان آمریکایی در منطقه، به دنبال بی‌ثباتی و جنگ است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال بی‌ثباتی و جنگ در منطقه است، گفت: بدون تردید این رژیم هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را خواهد پرداخت.
 
انتهای پیام/

نظر شما