شناسهٔ خبر: 45850281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

توماس توخل: به دنبال لوییس سوارز بودیم

توماس توخل دیدار برابر اتلتیکومادرید را آزمایش بزرگی برای چلسی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرایط چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید این تیم بهتر شده و حالا آنها فردا شب در لیگ قهرمانان مهمان اتلتیکومادرید هستند. توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از این دیدار فاش کرد در تابستان و هنگام حضور در پاری سن ژرمن به دنبال لوییس سوارز بوده است.

دیدار برابر اتلتیکومادرید و شرایط بازیکنان: "تیاگو سیلوا قادر به بازی کردن نیست، اما کای هاورتز و کریستین پولیشیچ برای این بازی قادر به حضور در میدان هستند. این دیدار یک آزمایش بزرگ است. اتلتیکومادرید یک باشگاه باتجربه بوده و از یک مربی باتجربه بهره مند هستند. امیدوارم این باعث شود ما بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. توان مبارزه، تجربه و تیمی با قدرت ذهنی خوب از مشخصه های اتلتیکومادرید است.

تیاگو سیلوا تصور می کند فشار در چلسی برای موفقیت در لیگ قهرمانان کمتر از پاری سن ژرمن است و می فهمم چرا تیاگو چنین احساسی دارد. البته من به عنوان مربی هرگز چنین حسی نداشته ام. در پاریس و در لیگ قهرمانان قضاوت زیادی درباره بازیکنان انجام می شود. آنجا همه انتظار دارند شما در لیگ و اروپا قهرمان شوید، پس من می فهمم که چرا تیاگو این حرف را می زند.

در جایگاه یک مربی می دانید که برای کسب موفقیت در این مسابقات باید سطح خاصی از فوتبال را ارائه دهیم. بنابراین من حس می کردم کسب قهرمانی های متوالی در لیگ فرانسه و رسیدن به فینال جام های داخلی چالشی بزرگی محسوب می شود. از بیرون درک می کنم که چرا او چنین احساسی دارد. همچنین قهرمانی در لیگ برتر برای چلسی از فتح لیگ یک برای پاری سن ژرمن ارزش بسیار بیشتری دارد."

رویارویی با لوییس سوارز: "ما در پاری سن ژرمن علاقمند به جذب لوییس سوارز بودیم، زیرا او یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است. اما او تصمیم گرفت در اسپانیا مانده، به اتلتیکو برود و کیفیت خود را ثابت کند. در جریان تمایل چلسی به جذب لوییس سوارز نیستیم و از نظر من خوب نیست که به گذشته خیلی دور نگاه کنم. ما فقط به دنبال آینده هستیم. ما فردا مقابل سوارز بازی می کنیم و سعی خواهیم کرد مانع گلزنی او شویم."

نظر شما