شناسهٔ خبر: 45837084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

گفتگویی با حبیب الله آسیایی رییس هیأت اسکیت استان سمنان

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، حبیب الله آسیایی دارای مدرک تحصیلی  کارشناسی حقوق ، از سال ۱۳۷۸ با ورود فرزند ارشد خود به اسکیت با این رشته آشنا شد.

وی فعالیت جدی خود را در اسکیت از سال ۱۳۸۸ با تأسیس باشگاه در زمینه آموزش اسکیت آغاز نمود و از سال ۱۳۹۷ به عنوان رییس هیئت اسکیت استان مشغول فعالیت میباشد.

آسیایی در خصوص وضعیت اسکیت در استان گفت:

به حول قوه الهی در راه های پیشرفت اسکیت استان مسیر هموار شده است که قطعأ نتایج آن در سال های آینده شکوفا خواهد شد.

وی ادامه داد: در ابتدای سال ۹۷ هیئت استان را با ۳هیئت فعال شهرستانی و بدهکاری های سنگین تحویل گرفتیم که با همدلی و همراهی جامعه اسکیت استان در حال حاضر در تمامی شهرستان های استان، هیئت تشکیل داده ایم اما متأسفانه بیماری منحوس کرونا سطح فعالیت آنها را تحت شعاع قرار داده است.

آسیایی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته فعال کردن رشته های مختلف اسکیت بوده که در حال حاضر اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل به صورت کاملأ فعال و برای سال۱۴۰۰ فعال کردن رشته های اسکیت هنری و اسکیت آلپاین را در برنامه داریم.

وی ادامه داد: راه اندازی لیگ های منظم اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل کمک به سزایی در شناسایی و استعدادیابی ورزشکاران پایه به کمیته های هیئت استان داشت و مدال آوری در مسابقات استعدادیابی از دیگر افتخارات ورزشکاران این استان درسال۹۸ بود.

حبیب الله آسیایی در خصوص اسکیت کشور گفت:

وضعیت اسکیت کشور با زحمات بی دریغ آقای محمدرضایی و کادر اجرایی متخصص خود در فدراسیون در همه زمینه ها در حال رشد خوبی می باشد که امیدواریم نتایج آن در مسابقات آسیایی و جهانی به خوبی نمایان شود و شاهد مدال آوری ورزشکاران ایرانی کماکان باشیم.

رییس هیات اسکیت استان سمنان در پایان افزود: از زحمات رییس فدراسیون و همه همکاران محترم در فدراسیون اسکیت کمال قدردانی را دارم.

نظر شما