شناسهٔ خبر: 45823684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

گفتگو با وحید ضیایی نافچی رییس هیأت اسکیت استان چهارمحال و بختیاری

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، وحید ضیایی نافچی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی، از سال ۱۳۹۰ در اسکیت استان حضور داشته و برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ به عنوان رییس هیات اسکیت استان انتخاب شد و در بهمن ماه سال جاری نیز برای سومین دوره سکان هدایت هیات اسکیت چهارمحال و بختیاری را در دست گرفت.

ضیایی در خصوص وضعیت اسکیت در استان گفت:
از همان اوایل که اسکیت در کشور راه اندازی شد ،قبل از ایجاد فدراسیون، استان چهارمحال و بختیاری قطب اسکیت کشور بود و اقبال شدیدی به سمت همه رشته های اسکیت داشت.
در بحث ورزشکار،در بخش داوری، مربیگری و مدرسی اسکیت، نفرات شاخصی دراستان وجود دارند که از جمله آنها می توان به : آقایان امید صابریان بروجنی،حسین حیدری بروجنی،بهروز افضلی بروجنی در بخش مربیگری و آقایان محمد رضا ابراهیمی بروجنی،امیر بهزادی بروجنی و … در بخش ورزشکاراشاره نمود.
وی ادامه داد: در حال حاضر کلیه کمیته های هیات فعال هستند و بر اساس یک برنامه راهبردی و سند چشم انداز که حاصل یکسال کار مطالعاتی و برنامه ریزی و مشورتی است و کلیه فاکتورها به صورت عددی مشخص شده اند فعالیت میکنیم.
ضیایی افزود: کمیته راهبردی تشکیل داده ایم و کلیه تصمیمات در قالب کمیته و بصورت مشورتی و خرد جمعی اتخاذ میگردد. قطعاً کاستی ها و انتقاداتی هم وجود دارد که باید با همفکری همه دوستان حل شوند.
رییس هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری در خصوص اسکیت کشور گفت:
اسکیت در وضعیت کنونی در کشورشرایط خوبی دارد. پس از انتقال فدراسیون اسکیت به داخل مجموعۀ ورزشی آزادی، آکادمی اسکیت این مجموعه بسیار پویا شده و با توسعه بیشتر مجموعه و تکمیل خوابگاه و بخش های دیگر نوید بخش روزهای بسیار خوبی برای جامعه اسکیت است.
رییس هیات اسکیت چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش اسکیت روی یخ یا آیس شاهد پیشرفت های بسیار چشمگیری بوده ایم و زیر ساخت های یخ به صورت قابل توجهی در حال افزایش است و اکنون دو پیست روی یخ استاندارد در پدیدۀ شاندیز مشهد و ایران مال تهران باعث رشد و توسعه روزافزون رشته های اسکیت روی یخ شده است.
وی ادامه داد: فدراسیون اسکیت گام های بسیار خوبی در خصوص شناخت ورزش اسکیت در سطح جامعه برداشته است و پخش گزارش های مسابقات هاکی، اسکیت سرعت روی یخ، آموزش رولر اسکیت عمومی و رولر فری استایل در شبکه تخصصی ورزش باعث افزایش علاقه در مخاطبان شده است.

ضیایی در خصوص فعالیت های اموزشی فدراسیون هم اظهار کرد: فدراسیون اسکیت در بخش آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی حتی در شرایط کرونا و بصورت آنلاین فعال بوده و در خصوص معرفی و ثبت نام مربیان درجه یک اسکیت سرعت جهت شرکت در دوره ۶ هفته ای بین المللی اسکیت سرعت به صورت آنلاین در لوزان سوئیس به منظور ارتقای سطح مربیان کشور سرآمد فدارسیون های دیگر شده است، که نشان دهنده توجه ویژه فدراسیون به بحث آموزش و بالا بردن سطح کیفی مربیان و داوران دارد، که در این زمینه جای تقدیر و تشکر از ریاست محترم فدراسیون و مجموعه همکاران ایشان در فدراسیون اسکیت دارد.

نظر شما