شناسهٔ خبر: 45821942 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کتاب حمیدرضا صدر با صدای پژمان جمشیدی منتشر می‌شود

قرار است کتاب جدید حمیدرضا صدر با صدای پژمان جمشیدی و به صورت مجازی منتشر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه کتاب صوتی «پیراهن‌های همیشه» نوشته حمیدرضا صدر با صدای پژمان جمشیدی منتشر می‌شود. این تازه‌ترین کتابی است که در استودیو رادیو گوشه ضبط و تهیه شده است و در طرح «یک اتفاق شنیدنی» در فیدیبو منتشر می‌شود.

«پیراهن‌های همیشه» مجموعه‌ای از تک‌نگاری‌های شاعرانه و خاطره‌انگیز حمیدرضا صدر درباره بزرگان دنیای فوتبال جهان، از پله تا مارادونا، از اریک کانتونا تا الساندرو دل‌پیرو، از کریستیانو رونالدو تا لیونل مسی و دو فوتبالیست بزرگ ایرانی، همایون بهزادی و ناصر حجازی است که نشر چشمه آن را منتشر کرده و مورد توجه کتابخوان‌ها و دوست‌داران فوتبال قرار گرفته است.

جمشیدی

این اولین‌بار است که پژمان جمشیدی، فوتبالیست دیروز و هنرپیشه امروز، کتابی را شنیدنی کرده است؛ او همزمان با بازی در سریال «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» به استودیو رادیوگوشه آمد و این کتاب را خواند. موسیقی متن این کتاب را آنکیدو دارش طراحی کرده که قبل‌تر برای کتاب شنیدنی «فوتبال علیه دشمن» با صدای عادل فردوسی‌پور هم با رادیوگوشه همکاری کرده است.

قرار است هر سه شنبه یکی از قسمت‌های این مجموعه با صدای پژمان جمشیدی منتشر شود. پژمان در هفته‌های اخیر یادداشتی احساسی را با صدای خود به یاد مهرداد میناوند خوانده بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

منبع: ایلنا

نظر شما