شناسهٔ خبر: 45819516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رومنیگه: مذاکراتی با زوله درباره تمدید قراردادش خواهیم داشت

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ خبر داد این باشگاه مذاکراتی با مدافع ۲۵ ساله‌اش برای تمدید قرارداد خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در خصوص آینده حرفه‌ای مدافع آلمانی این تیم به شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان گفت: ما بازیکنان خوب تیم ملی آلمان را می‌خواهیم در بایرن مونیخ داشته باشیم. نیکلاس زوله یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است اما با او مذاکراتی درباره تمدید قراردادش خواهیم داشت و باید ببینیم این مذاکرات به کجا خواهد انجامید.

وی افزود: ما تا تابستان به طور جدی و با خونسردی به طور کلی به این موضوع خواهیم پرداخت. همه‌گیری ویروس کرونا به باشگاه بایرن مونیخ خسارات مالی وارد کرده است. خوشحال خواهیم شد اگر راه‌حلی برای تمدید قرارداد زوله پیدا کنیم، اما عملی شدن این موضوع تحت شرایط خاص امکان‌پذیر خواهد بود.

اخیراً نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شده بود؛ توماس توخل که به تازگی جانشین فرانک لمپارد در چلسی شده، به دنبال تقویت این تیم در پایان فصل جاری است و زوله 25 ساله یکی از گزینه‌های مدنظر این سرمربی آلمانی است. این نشریه آلمانی گزارش داده بود در صورتی که بایرن مونیخ موفق به جذف اوپامکانو (اتفاقی که عملی شد) شود، زوله به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد و چلسی می‌تواند مقصد بعدی او باشد.

چندی پیش هم، کریستین فالک روزنامه‌نگار سرشناس روزنامه «بیلد» مدعی شده بود؛‌ زوله رؤیای بازی برای منچستریونایتد را در سر دارد. با وجود اینکه این مدافع آلمانی تا سال 2022 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، علاقه او به منچستریونایتد و بازی در لیگ برتر انگلیس ممکن است مسیرش را از بایرنی‌ها زودتر از موعد مقرر جدا کند.

 زوله که 29 بازی ملی با پیراهن آلمان هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در سال 2017 از هوفنهایم به جمع سرخپوشان مونیخی پیوست و تاکنون در 125 بازی برای بایرن به میدان رفته و شش گل نیز به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما