شناسهٔ خبر: 45806456 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

چطور پست و فیلم‌ های حذف شده از اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

اینستاگرام اخیرا از معرفی ویژگی جدیدی به نام ویژگی «Recently Deleted» برای کاربران خود خبر داده است. ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد پست‌های حذف شده را بازیابی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گیزبوت، این ویژگی به طور خاص برای بازگرداندن پست‌های قدیمی در صورت حذف از برنامه طراحی شده  است.با این حال، کاربران باید برای بازیابی محتوا این مراحل را  دنبال کنند

در اینجا لیستی از تمام مراحل بازیابی محتوا را به شما ارائه می‌کنیم.

اگر شما یک کاربر اینستاگرام هستید و فیلم شما از اکانت شما پاک شده است باید روی آیکون سمت راست صفحه کلیک کنید و به سمت صفحه تنظیمات هدایت شوید. پس از آن باید صفحه را باز کنید و به دنبا ل گزینه Recently deleted باشید و اکنون همه فیلم‌ها و عکس‌ها را که از اکانت اینستاگرام شما حذف شده‌اند،  خواهید دید. اکنون باید برروی آن عکس‌ها و فیلم‌هایی که می‌خواهید به پروفایل خود بازیابی کنید کلیک کنید.

  • مرحله تایید کامل Whole Verification-  جزئیات

برای بازگرداندن پست و فیلم‌های حذف شده خود، باید مراحل تایید را انجام دهید. مرحله تایید به ID ایمیل شما احتیاج دارد و از اکانت شما در برابر هکرها یا هر دسترسی دیگر محافظت می‌کند.

چطور اطلاعات ارزشمند از جمله اسناد، تصاویر، ویدیو های حذف شده را مجددا بازیابی کنید؟

  • اینستاگرام پس از یک ماه استورهای شما را پاک می‌کند

جهت اطلاع، استوری‌های اینستاگرام که حذف شده‌اند در پوشه Recently Deleted به مدت 24 ساعت قرار خواهند گرفت در حالی که پست‌ها و فیلم‌ها در IGTV  به مدت یک ماه باقی می‌مانند. این بدان معناست که کاربران وقت کافی برای حذف محتوا را خواهند داشت. بعد از 30 روز اینستاگرام همه فیلم‌ها و عکس‌ها را از پوشه Recently Deleted  حذف می‌کند.

  • اینستاگرام می‌تواند برای استوری‌ها Vertical Feed را راه‌اندازی کند- جزئیات

در همین حال، این اپلیکیشن در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ویژگی جدیدی به نام Feed  Vertical برای استوری‌ها است. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد مانند تیک تاک فیلم‌‎ها را به جای افقی به صورت عمودی تماشا کنند. این شرکت همچنین در نظر دارد ویژگی‌هایی را برای اقدامات امنیتی ارائه دهد.

https://www.gizbot.com/

مترجم: شهره فرجی - همشهری آنلاین

نظر شما