شناسهٔ خبر: 45732782 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

سلسله وبینارهای «مشاغل بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد آغاز شد

سلسله وبینارهای «مشاغل بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار» با محوریت مراکز بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی گناباد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا – گناباد، ادریس علی‌جمعه‌ای، دبیر انجمن علمی – دانشجویی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه در این باره اظهار کرد: این وبینار از ساعت ۱۸ الی ۲۰ روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ با تدریس مهندس فریده پاسبان کارشناس محترم مرکز بهداشت فیاض بخش گناباد در بستر اسکای روم برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت محدود بسترِ اسکای رومِ، تعداد ۷۶ نفر از دانشجویان بهداشت سراسر کشور به انضمام سایر رشته ها در این وبینار شرکت نمودند.

علی‌جمعه‌ای افزود: پاسخگویی به سؤالات رایج دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان حیطه بهداشت در خصوص نحوه ورود به شغل بازرسی مراکز بهداشت، وضعیت حقوق و مزایای فرد بازرس، ویژگی ها و توانمندی‌های روحی و روانی فرد بازرس و سختی‌ها و مشغله‌های فرد بازرس در محیط کار از جمله مباحث عنوان شده در این وبینار بوده است.

دبیر انجمن علمی – دانشجویی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد هدف از برگزاری سلسله وبینار های مشاغل بهداشت  حرفه ای و ایمنی کار را شفاف سازی و رفع ابهامات ذهنی دانشجویان و فارغ التحصیلان این حیطه به عنوان عضو کوچکی از فعالان این خانواده بزرگ عنوان کرد.

شایان ذکر است این سلسله به همت انجمن علمی – دانشجویی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شده است.

نظر شما